Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod Zed » 19 srp 2013, 23:10

Na té fotce s Vavrisem je něco špatně... dostal aspoň na budku? :)
Brzdy máš pěkny, taky se chystám na repas třmenů a výměnu kotoučů, jen nevím jestli rovnou nevletět do nějakyho BBK..
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod radep » 20 srp 2013, 01:04

No... :-) ne tak má to pěkný, docela hezký kousek... a upřímně... přesednout z 4 válce 1.8 do 6 válce 2.8, proč ne :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod Vavris » 20 srp 2013, 08:11

radep: Takže hawky vypadají super :) Z popisu to zní, že to brzdí kurňa dobře! Jo a děkuju za tip na sání, zalepeno, vibrace zcela ustaly...

Zed: na budku? Proč myslíš, že jsem tak zkroucený a mám výraz jak kdyby mě napichovali na kůl? :mrgreen:


Každopádně, vidím posezení u benziny v Ostravici, ach jo, mokrá cesta... Tak, je to tady, až teď mi začla MX vážně chybět... Úplně vidím, jak jste si to museli užít. Je mi úplně jasné, jak Miata bere ve svém NA odbočku na Klokočov bokem... já jsem si dal akorát tak eco-rally zpátky do Ostravy :roll: Daily R6 je sice až děsivě boží, ale když není v garáži doplněno malou sportovní mrchou, je to půl bídy...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod riderhenry » 20 srp 2013, 09:32

Mne HP+ piskali po celou dobu, co jsem je mel. Ale mozna staci je dobre zajet a piskat prestanou.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod kousmen » 20 srp 2013, 10:18

Někdo tady odkazoval na typeR forum, kde byly nějaký články o správným zajíždění desek... Snad to teda při dobrým zajetí moc pískat nebude, protože jsem se pro HP+ nakonec taky rozhodl. Takže díky za referenci. ;) Chtěl jsem spíš DS2500, ale na zadek NA6 se asi nedělají a HP+ by na tom měly být co se chování týče docela na stejno.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod radep » 20 srp 2013, 11:52

Tak dneska brzdy překvapivě nepískaly cestou do práce... jenom to první zabrždění ráno (chladno, vlhko, po dešti) bylo takové, hodně vlažné mírně řečeno :-)

Vavris: jsem rád, že to pomohlo. To sání tam je častým problémem... a upřímně ani koupě nového to nevyřeší na moc dlouho (stálo mě 1000,- a vydrželo 3-4 roky?). Já osobně to taky vidím tak, že asi časem pořídím nějakou E36 sedan, nebo kombi a dám do něj LPG, protože ty finance na benzín jsou docela vysoké každý měsíc. A bodlo by větší auto časem :-)

Riderhenry, Kousmen: s tím zajetím nevím... TypeR fórum mám pročtené, postup zajetí přímo od Hawk taky. Udělal jsem si z toho takový svůj výtah, jak jsem již psal. Postupné zvedání rychlostí z 60kmh na asi 110kmh (vždycky tak do 10-20kmh nejméně). Zahřál jsem je na úroveň, kdy začly být jemně cítit. Pak ještě pár cyklů 100-20 a na konec 15 minut chlazení.
Tak si myslím, že by to mělo být v pořádku. Akorát jsem pak ujel jenom dalších 50-80km, než jsem je začal ostřeji používat v těch Beskydech :-) tak doufám, že jsem to nepřehnal :-)

Každopádně, zkusím zadek destiček pořádně namazat tou pastou, kterou z Hawk poslali... dával jsem tam normálně měděnou pastu místo ní.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod radep » 20 srp 2013, 15:34

Vavris: Prý máš vymazlenou voňavku :-) Kupoval jsi ho ve F-M? Kolega z práce je členem BMW MSK... a prý na tvoje auto byly dobré reference... udržované od nějaké nadšence... akorát se prý prodávalo docela dlouho a cena byla vyšší...
On si mimochodem nedávno koupil E36 328i kabrio... tak už jsme taky měli malý srazík :-)
Přílohy
469242_10201272520401955_2091057231_o.jpg
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod kousmen » 20 srp 2013, 15:45

Taky mám v sousední garáži kolegu s tímhle baworem a říkal, že si původně chtěl pořizovat miatu. :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod Vavris » 20 srp 2013, 16:09

Nebude už lepší E46? Hlavně z důvodu koroze? Jinak ano, je z F-M, a prodávalo se dlouho, začínal na 99 tuším, ale skončil... no... podstatně níže...:D Prý jsem byl první, který se přijel podívat, všechno ostatní jen spekulanti, kteří chtěli třetinovou slevu už v telefonu.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Radepova 1.8 NB Postert

Příspěvekod radep » 20 srp 2013, 16:24

Přijde na to dle aktuálního stavu financí (ano chtěl bych E46)... po svatbě, víš jak :-)
Jinak E46 už má trošku problém s komplikovaností, servise a údržbou. E36 si v pohodě spravíš doma na koleně a v servisech s ní nemají nikde problém řekl bych. Ten kolega měl právě E46 a docela rád se ji pak zbavil po problémech, které měl s elektrikou... a přešel na E36ku :-) což jsem se divil upřímně. Jízda na 5 válců, špatný volnoběh atd byl u něho častý problém...
Ta rez je samozřejmě problém, ale víš jak, záleží podle péče, kterou tomu věnoval majitel.

Jinak 99k je tedy dost :-) to se mu až tak nedivím... s lidma je to vždycky na kokot, to asi není překvapivé :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků

cron