Tak dneska brzdy překvapivě nepískaly cestou do práce... jenom to první zabrždění ráno (chladno, vlhko, po dešti) bylo takové, hodně vlažné mírně řečeno
Vavris: jsem rád, že to pomohlo. To sání tam je častým problémem... a upřímně ani koupě nového to nevyřeší na moc dlouho (stálo mě 1000,- a vydrželo 3-4 roky?). Já osobně to taky vidím tak, že asi časem pořídím nějakou E36 sedan, nebo kombi a dám do něj LPG, protože ty finance na benzín jsou docela vysoké každý měsíc. A bodlo by větší auto časem
Riderhenry, Kousmen: s tím zajetím nevím... TypeR fórum mám pročtené, postup zajetí přímo od Hawk taky. Udělal jsem si z toho takový svůj výtah, jak jsem již psal. Postupné zvedání rychlostí z 60kmh na asi 110kmh (vždycky tak do 10-20kmh nejméně). Zahřál jsem je na úroveň, kdy začly být jemně cítit. Pak ještě pár cyklů 100-20 a na konec 15 minut chlazení.
Tak si myslím, že by to mělo být v pořádku. Akorát jsem pak ujel jenom dalších 50-80km, než jsem je začal ostřeji používat v těch Beskydech
tak doufám, že jsem to nepřehnal
Každopádně, zkusím zadek destiček pořádně namazat tou pastou, kterou z Hawk poslali... dával jsem tam normálně měděnou pastu místo ní.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)