Turbokit 1,8

Turbokit 1,8

Příspěvekod PDG » 30 srp 2013, 14:07

Co si myslíte o tomhle? za ty prachy mi to přijde hodně dobrý, ale je otázka co je tam za turbo a jak je to zpracovaný. Znáte někoho kdo by to měl nainstalovaný, nebo to alespoň viděl?
PDG
 
Příspěvky: 5
Registrován: 25 dub 2013, 10:59

Re: Turbokit 1,8

Příspěvekod birda » 30 srp 2013, 14:18

:-) musíš nám hodit link co konkrétně myslíš, turbokitů na mazdu je celkem hodně :-)
Obrázek
Silver NA 1.8 | custom made exhaust | IL NB radiator | rám AMD | sicny a čtyřbody
birda
 
Příspěvky: 370
Registrován: 18 zář 2012, 20:09
Bydliště: Stochov

Re: Turbokit 1,8

Příspěvekod whisper » 31 srp 2013, 17:42

Pán asi predpokladá u vodičov MX-5 jasnovidecké schopnosti :D
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Turbokit 1,8

Příspěvekod PDG » 02 zář 2013, 11:08

Myslel jsem si že to zvládnete i bez nápovědy, ale když jinak nedáte :D

http://www.ebay.com/itm/1994-2005-MAZDA ... 08&vxp=mtr
PDG
 
Příspěvky: 5
Registrován: 25 dub 2013, 10:59

Re: Turbokit 1,8

Příspěvekod Pavel260 » 02 zář 2013, 11:33

jak dlouho to asi za 11k muze jezdit.... :D
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3602
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Turbokit 1,8

Příspěvekod Mike » 02 zář 2013, 13:03

No vem to tak, že repase olítanýho turba stojí 10-15k. Tady bys měl mít za 11k turbo, mezichladič, kvanta hadic a trubek. Tomu nevěřím ani ň.
Ale dost mě překvapilo ten vcelku detailní technickej popis...
A počítej že k tomu ještě budeš potřebovat stand alone jednotku za cca 350 emerickejch korun.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2276
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Turbokit 1,8

Příspěvekod ADix » 02 zář 2013, 13:07

Jak to říct...no MIKE to napsal dobře...já dělám do repasů turbodmychadel z origo dílů a jen repas vyjde kolem 8000, takže nové turbo, svody, trubky, chladič a hadice za 11 je hoooodně podezřelá cena :D nicméně zkusit to můžeš a jen pak nahradit china turbo nějakým repasovaným, foukat trošku a ty trubky by to mohly zvládnout.
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Turbokit 1,8

Příspěvekod radep » 02 zář 2013, 13:16

Jestli PDG žije v USA, tak je to bezkonkurenční :-) Jestli ne, tak tenhle kit vyjde na 25 000,- (kit, poštovné, clo, dph).
A jinak za 11 bych to klidně vzal, dokoupit oblbovák ecu, naladit to na nějaký malý tlak... proč ne... sezónu to snad vydrží... :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Turbokit 1,8

Příspěvekod MAXsport » 02 zář 2013, 18:37

Myslim si, že i poštovný by se dalo pořešit přes některý firmy, který to tahaj po kontejnerech.

Každopádně investice tam budou ještě hodně velký, aby to nějak fungovalo, minimálně převážení turba+jiné svody (nečekám, že to vydrží a časem prasknou), blow off taky, to bude nějaká mjutka a riskovat otevřenej blowoff asi nikdo nechce :)

plus jednotka, aby to vůbec fungovalo..takže suma sumárum dostanete se an trochu jiný peníze :)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Turbokit 1,8

Příspěvekod Zaplik » 04 zář 2013, 20:52

jednotka do nějakych 0,4 baru neni potřeba zvladnou to oblbovaky, turbo se rozpadne ale mužeš vyměnit za jiny připadně jinou činu to už mám odzkoušeny a sou i takový co vydrží hodně, potom je otázkou aby nepopraskaly svody, ventil bude fungovat nějakou dobu až se rozpadne tak se neni čeho bát protože to stejně nepojede když bude propouštět a přisávat vzduch tak to chcipne a nepude nahodit, pokud to bude na oblbovaku se serii jednotkou protože vaha vzduchu nebude měřit tak jak ma a to mx5 nepobere.Co se tyka trubek tak to nemuže pasovat plug and play, umístění ventilu taky nani ideaní viděl bych spíš až za chladičem, pokud chceš něco takovýho stavět mám tu vše co ti bude chybět, případně vše co je třeba pro 250 HP
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 7 návštevníků