Výměna spínačky/řidících jednotek

Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod Sniperererer » 12 říj 2013, 15:38

Ahoj,

zrovna se vrtám v Mazďuchovi (po "slavném" návratu ze Slovenska) a rád bych věděl, co všechno je potřeba vyměnit a na co si dát pozor, když dávám kvůli novému klíči jinou spínačku. Mám od Adixe i jiné řídící jednotky, nicméně nejsem zrovna expert a rád bych věděl, jestli tam někde není nějaká fligna. Teď mám dole airbag i s celým volantem a bývalou spínačku a chci zkusit zapojit novou a zjistit, jestli aspoň zachrčí startér. Jaké minimum musí být zapojeno, aby to šlo? Nerad bych si myslel, že je něco moooc špatně a přitom to třeba nebylo jediným blbým káblíkem, který se tvářil, že s tím vůbec nesouvisí...

Ve spojení s tím - našel jsem umístění jedné jednotky (taková ta dvojice co je pod plastama u tyče od volantu), ale za Boha nemůžu najít, kde je kur*a ta druhá... za radu budu vděčen.

Předem díííííky...
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod Sniperererer » 12 říj 2013, 17:23

Jsem asi dylyna, ale - ze spínačky, od samotného zámku vedou dvoje dráty. Jedny černé a jedny zelené, kam se sakra mají zapojit ty zelené? Jaksi mi něco napovídá, že to, že se při otočení klíčkem vůbec nic neděje (ani nenaskočí budíky), má zrovna s těmahle drátama něco společnýho :D heeeelp... Jinak řídící jednotka je prohozená, takže předpokládám, že tohle by měl být ten poslední problém...

HEEEELP! :D
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod elektron » 13 říj 2013, 09:58

Nebolo by od veci uviest aku mas miatu.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod Sniperererer » 13 říj 2013, 11:16

Pardon, je to NB 1,6 1999
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod Sniperererer » 13 říj 2013, 16:32

Tak po menším výzkumu na netu to vypadá, že ty zelené jsou na "key reminder", tedy asi na "připomínač" přítomnosti klíčku v zapalování, nejsem si tedy jistý, jestli to je tedy ten pravý problém...

Sumarizace - prohozená řídící jednotka (2 krabičky spojené na jednom plechu, každá na jednom širokém konektoru s větším svazkem drátů, jeden konektor bílý, druhý černý), prohozená spínačka, zapojen jeden široký konektor (do jednotky) a jeden konektor se dvěma černými dráty. Zkusil jsem i odpojit a zapojit baterku. Strčím klíček do zapalování, otočím a nic se neděje, ani nenaskočí budíky a nezačne fungovat ani stahování oken, blinkry, nic. Varovky a světla nahodit jdou, stejně jako začne auto pištět, když s nahozenýma světlama otevřu dveře, brzdovky svítí - v elektřině tedy asi problém nebude.

Má někdo představu, kde je chyba? Ještě doplním, že všechny pokusy jsou se shozeným volantem a tedy není připojen airbag, atd...
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod Sniperererer » 14 říj 2013, 11:28

Nikdo neví...?
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod dopr » 14 říj 2013, 11:59

Primo ti nepomuzu, fakt netusim, ale uz pred nejakym casem jsem na uloz.to hodil Wiring Diagram, kde je komplet zapojeni elektrickych systemu v aute, tak to zkus prostudovat. http://www.ulozto.cz/xmaFXPH/2000wire-pdf
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod SilverFox » 14 říj 2013, 12:45

Já osobně bych se na přehazování řj vyprd a nechal přeprogramovat nový klíče. Nevim jak mazdy ale třeba u feldy je to sranda. Přeházet vložky už je detail.
Obrázek
nb b6-ze, s12 ca18det
Uživatelský avatar
SilverFox
 
Příspěvky: 20
Registrován: 07 srp 2013, 18:29

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod elektron » 14 říj 2013, 13:54

Alebo pouzit prog. riadiacku,idealne s oem konektormi a uz navzdy staci len kluc bez imo.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Výměna spínačky/řidících jednotek

Příspěvekod Sniperererer » 14 říj 2013, 15:10

Tak jsem o krok dál... nic se nedělo kvůli vyhořelé 40A pojistce v hlavní pojistné skříni v mot. prostor. Teď už všechno naběhne, dokonce točí startér, ale tím jsem zatím skončil. Nějak u toho svítí/poblikává kontrolka klíče (podle toho, na kterou jednotku to nechám napojené), takže si ještě zkusím přečíst něco o těch indikacích na netu (prý počet bliknutí a rychlost opakování značí konkrétní chybu) a třeba na to příjdu...
Sniperererer
 
Příspěvky: 81
Registrován: 10 srp 2012, 13:58
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 6 návštevníků