miata von igor

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: miata von igor

Příspěvekod radep » 02 srp 2013, 11:43

Abychom si rozuměli... teď máš motor v neidentifikovatelném stavu. Může to být prkotina (jestli problémy přetrvají - sleduj spotřebu oleje atd). Nebo motor před GO.
Jestli máš opravdu problémy, tak můžeš:
Nejdříve rozebrat ten svůj, motor se nechá v autě a sundá se zatím jenom hlava. Nechá se zkontrolovat hlava (jestil není zkroucená) a změří se ovalita válců dutinoměrem jak to jenom jde.
Pak uvidíš, buď ho vytáhnout a dát ho na honování + dát nové kroužky, šály na klice možná, udělat GO hlavy (srovnat, vyměnit těsnění ventilů, zabrousit ventily).
Nebo budou špatné válce (ovalita) nebo písty... a pak buď můžeš koupit jiný motor, nebo můžeš udělat kompletní GO - výbrus válců, nové písty.

Mimochodem alternativa s pouhým překroužkováním je vždycky nejvíce riskantní... a je určitá šance v tom, že se ty problémy vrátí. Navíc měření se dělá na studeném motoru, takže taky nikdo nezaručí jak se to bude chovat po zahřátí...

Jinak, když máš jenom špatný tlak v jednom válci... tak bych to taky tak urgentně neřešil... dojezdil bych sezónu a v zimě vytáhnul motor z auta a omrknul to. Ale hlavně si to opravdu nenechej dělat v servise, kterému naprosto nedůvěřuješ... nebo si to chtěj sám zkontrolovat a změřit... Já jsem to tak udělal, motor si rozebral sám,, odnesl blok k mechanikovi a s ní jsme to změřili a prodiskutovali.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 02 srp 2013, 12:49

ok, diky za zkusenost. takhle nejak sem to potreboval podat.pockam na konec sezony,pohlidam olej a vubec beh motoru a vzime se nato vrhnem. Jinak tomu mechosovi celkem verim,ale znate to..tak kdyby mel nekdo tip na nakyho sikulu z brna bo okoli a hodil mi kontakt,budu jen rad
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 16 říj 2013, 19:25

Tak panove a damove, auto uz jezdi. Bylo to stesti v nestesti.
Nestesti: Motor nakonec musel jit ven a delala se generalka (hlava,ventily,krouzky atd.)
Stesti: pisty novy atd nebylo potreba. Ovalita byla prej supr,steny valcu pohoda.
Mam nejaky fotky,pak je sem prdnu. Dalsi "problem" zakarbonizovany uplne vsechno a to fest. Vysledek neco to stalo,ale ne uplnej nesmysl a auto jezdi. Musim to ted setrit a jen tak solichat, zadnych 7 tisic :). Borec co mi to dela je slusnej, delal fotky on v prubehu i me zval se nato podivat..Po 2000 km plus minus vymenime olej a cvicne premerime tlaky jak to vypada.

Dalsi bude nasledovat podvozek (tlumice novy a asi i silentbloky atd) plus bude muset ven prevodovka. Jsou spatny synchrony nejspis. Nacpat tam pod tlakem 3ku nejde vubec,clovek musi nezne..Ale snad uz nic vaznyho.
Jinak jaky tlumice je tema na tisic stran a bylo to tu promilany vsude mozne. Ja se jen chcu zeptat,mate nekdo zkusenost s Koni yellow? Moc se mi libi filozofie stelovani tuhosti a ne vysky. Coilovery komplet stelovaci asi nechcu.

Tento vikend jsem se vratil z holandska a belgie a ejhle naco sem narazil pri prochazce po Brugach? viz foto ;). Mam tusak ze to byl TopGear,vsude range rovery s britskejma spz. Ale Jerremyho sem nevidel :)
Přílohy
2013-10-09 15.51.26.jpg
Naposledy upravil Igor dne 16 říj 2013, 19:42, celkově upraveno 1
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 16 říj 2013, 19:40

Jo a duvod proc to nemelo tlak ve valcu a i zralo olej trochu... Byly spatny uz krouzky, na tom jednom pistu dost. ten byl pridrenej,ale prej tak malo,ze stacilo vylestit-vyhovnovat nebo cose snim dela. Bavili sme se i o novych pistech a povidal, ze kdyby to bylo nutny,tak mi rekne at je poridim. Ze je jen prekrouzkovani nejriskantnejsi varianta mne rikal taky,ale i pres to se mu zdal motor v dobre kondici. No uvidime,snad mel pravdu...
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod Pochtli » 17 říj 2013, 07:38

co je ta černá potvora zač, vypadá zajímavě..
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod cavan » 17 říj 2013, 07:46

mclaren P1
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: miata von igor

Příspěvekod kousmen » 17 říj 2013, 11:07

Tak hlavně ať to jezdí. Tu generálku jsi dělal kde?
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 17 říj 2013, 12:46

V brně. Cvrkal se menuje borec. Doufam zeto bude uz bez problemu.Samozrejme su ztoho jeste nervozni,ale verim jeho nazoru..takze tak :).


http://www.youtube.com/watch?v=oWrtME2pBsY jinak ano jeto mcrlaren p1. mam i svoje video ale kvalita 3 pixely za hodinu neni ideal
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: miata von igor

Příspěvekod radep » 17 říj 2013, 13:24

Šolichat to určitě nemusíš... Mrkni na popis zajíždění motoru od FM: http://www.flyinmiata.com/tech/breakin.php
do a couple of heavy throttle runs in third or fourth gear from about 2500-5500 rpm. Each time you hit 5500-6000 rpm, snap your foot off the gas and let the car coast down to 2500 rpm while in gear, to pull high vacuum in the cylinders. Repeat this step about five times and you should have a nicely mated set of rings and cylinders.

A olej na zajetí motoru (minerál)...

Jestli ti měřil ovalitu válců, tak by to měla být pohoda bez rizika. Většinou nepomůže výměna kroužků, protože je špatná ovalita a nikdo ji nezměří, nebo si lidi myslí, že se to srovná honováním (což nesrovná).
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: miata von igor

Příspěvekod Igor » 17 říj 2013, 17:15

Rikal zeje tam olej na zajeti,jojo. A ovalitu meril to vim..Dik za odkaz,poradne to proctu
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 104 návštevníků