K tomu kompresoru doplním..
Z nových se dá sehnat kit od FastForward s kompresorem Eaton MP62, tzv. coldside řešení (kompresor je na straně sání a ne nad svodama), kit stojí kolem +100tisíc Kč a výkon je kolem 200k. Dál se dá sehnat ještě Rotrex kit, což je v podstatě mechanický turbo s vlastnostma kompresoru, jen obecně mi příjde, že to není moc oblíbený. Asi to funguje, ale osobně bych ho nechtěl a cenu nevím (tuším taky kolem 100tisíc Kč). Za mě, když kompresor, tak jedině Eaton

Pak se dá sehnat nějakej použitej kit, třeba od Moss Motors (Jackson racing), buď s Eatonem MP45 (cca 170k) nebo MP62 (cca 200k), jen těch kitů moc na prodej není, těžce se shání, ale většinou to je plug and play řešení. (cca 20 až 50tisíc Kč)
Anebo si sehnat samostatně kompresor a kit si udělat svépomocí, což by nebyl moc velký problém pro někoho s dílnou, vybavením a šikovnýma rukama (uchycení kompresoru, výstup a vstup kompresoru atd), jen je potom hlavní otázka managementu. Ale než tvořit tohle, tak bych se rovnou pustil do instalace turba..
Turbo má výhodu výkonu, limitem je v podstatě jen motor a turbo, v případě že má člověk samozřejmě podchycen management. Je to jednodušší setup, se kterým má tady v ČR (obecně) plno lidí zkušenost, několik i tady na foru. Dají se sehnat různé kity, cenově ty kvalitní vychází podobně jako nové kompresor kity. Když bych řešil turbo, nebral bych žádnej kit, ale šel bych cestou samotvorby dle informací různě po internetu, kde se s cenou dá pohybovat v teritoriu použitýho kompresor kitu. Líbila by se mi svoboda stavby - nechtěl bych třeba moc velký turbo, skrz větší turbolag atd...ale to je otázka preferencí konkrétního kusu mezi volantem a sedačkou.
Cesta N/A řešení je tuším rozebraná v topicu co psal Mike.
Obecně (jako u všeho) záleží co člověk chce, jaký má finanční možnosti, znalosti (ty se dají doplnit) a schopnosti. Začal bych odpovědí na tyto otázky... Třeba někomu se nevyplatí dát 100tisíc do miaty, když za cenu miaty a těch 100tisíc může mít třeba skoro M3 atd
