Zed píše:ZIZU píše:Kompresor sebou prinasi i jine vydaje nez je jen porizeni kitu nebo se pletu? Mam na mysli neco jako kovane pisty, lepsi podvozek, svody atd....nebo to vsechno neni potreba a autu to nijak neuskodi? bavime li se o vykonu treba 200PS? Jaka je teda realna cena takove prestavby? :O
Nepřináší.. ale zase jsme u toho, k čemu to auto chce člověk používat a jak se k němu bude chovat.
Na machrování není potřeba nic, podobně jako na sprinty (kde se z podstaty věci musí počítat s větším opotřebením spojky, převodovky a motoru). Na okresky jsou lepší brzdy určitě vhod, dá se spokojit s pořádnejma destičkama. Na malý technický dráhy (Mýto, Sosnová, Písek) toho navíc taky moc potřeba není, rozumnej podvozek a pořádný destičky. A o okruzích mi příjde zbytečný mluvit, tam je to asi jasný.. Všeobecně počítám s tím, že nikdo nechce jezdit na mrtvým podvozku, nebrzdících brzdách a gumách z rýže.
Kovaný vnitřnosti pro 200k u BPčka (1.8) nepotřebuješ, svody a výfuk beru jako přirozenej upgrade i u atmosféry.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků