od Ryba » 16 lis 2013, 13:03
co si z hlavy vybavim tak:
- nesedí vana + sací koš jak psal georgee
- úchyty logicky taky ne, je potřeba sehant z mx5, a připrav se na to, že pokud je ten motor starej jako že je, tak budeš muset obnovovat závity na držáky z mx5, protože na 323 byly uchycený jinde
- z 323 jde teplá voda ze zadu, předek je zaslepenej (opak toho jak to je na mx5), takže ideál na to rovnou udělat coolant reroute
- jiný víko ventilů = neuchytíš cívky, je potřeba udělat držák
- jiná řemenice na klice, což neva pokud máš komplet motor i s alternatorem a řemenama
ale já dával za miatackej bp motor, takže se u tebe může objevit víc problémů. Nevim jak to je s elektrikou... nebo třeba sánim, který asi bude odlišný od miaty a ty konektory asi uplně sedět nebudou
EDIT: ted sem si vzpomnel, ze swap 1.8 za 1.6 je popsanej v keith turner performance project, zkus si tu knizku sehnat, ja ji mam zastrcenou kdesi na chalupě...