od Zaplik » 31 pro 2013, 16:16
musiš vyměnit celou kabeláž, kdybych to měl dělat znovu tak se na puvodni jednotku upně vykašlu koupim za par kaček MS třeba 2, to samo se uplně vykašlu na puvodni snimače kliky a vačky co sou zepředu a použil bych spodní část se snimačema z rozdělovače z libovolne 323ktera tam pasuje a parádně se tam vejde, pak by tam mohlo být i jiné víko.
pokud by někdo chtěl dělat swap GT motoru do NB tak to bych nedělal už vůbec to vyjde levněj koupit přimo NB motor, musí se tam přehodit vana, sací koš, nepasuje řemenice ktera se musí vyměnit kvuli snimači polohy kliky takže je potřeba řemenice z NB nebo 323 BA 1.8 plus plech z NB ktera se musí stočit na mašině na pruměr NB a to nepošitam to že GT ma větší klínek, další problem je samotny snimač polohy kliky GT čerpado pro něj nema uchyt a čepradla z NB do GT nejsou zaměnitelny (NB ma blok BP2, GT má blok BP1 dá se to dočíst pod setrvákem), další problém je snimač polohy vačky sou potřeba minimalně vačkove řemenice z NB nejlepe cele vačky a víko ventilů, sání z NB nepasuje GT hlavu (pasuje sání z NA ale to je zcestny) takže v závěru se dá vlastně použit jen spodek motoru a to ještě okrajově se spoustou dodělávek. pokud by se mělo jednat o nějakou turbo upravu tak tam je to jedno protože se stejně časem všechny tyhle věci mění za jiny a s jednotkou se daj řešit jinym způsobem, musí se vyměnit vodní pumpa za pumpu NB (NB ma na pumpě uchyt pro napínak alternátoru. Závěrem orig. motor bez katu a střed. výfuku nalazen na MS2 s rev.limitem na 8000tis. cca 162HP dle Gtechu a to se da ještě hybat s předstihem při použiti lepších paliv než N95. Nejpoužitelnější motor je motor z 1.8 323 BA 84kW tam pasuje všechno a všechno je změnitelny s NB a to nejlepe s hlavou NB, ten výkon 84kW se liší hlavně tou hlavou kompresní poměr má ještě větší než GT, ojnice a klika totožné s MX5
bez turba dneska jezdí už jen sekačky