No nad geometrií jsem zatím neuvažoval, ale gumy zrovna teď řeším a vybírám mezi Hankook RS-2, Yokohama Advan Neova AD08 a Toyo R1R.
Hodnoty Bilsteinu? Pružiny jsou FlyingMiata a jsou to právě jedny z mála pružin (vím ještě o Teinu, možná Eibach), které jsou použitelné i na okresky. Lítání zadku neřeš, to je z 90% schválně
Přilnavost je tam teda docela nízká, ale když byly vzadu Hankook RS-2 a ne ty Adrenaliny, co jsou tam teď, tak to bylo dobré. Jestli jsem tu teorii pochopil správně, tak s tvrdým stabilizátorem vzadu by jsi měl menší přilnavost a auto by bylo přetáčivé. Já bych teď potřeboval zadek mírně přitvrdit, což asi zkusím vyřešit stavitelnými kostmi (ještě mi FatCatMotorsport doporučoval podložky na pružiny), které ještě nemám. Druhá varianta je nastavit předek na měkčí nastavení, ale to určitě nechci, viz. fotky. Teď je auto mírně nedotáčivé, tak bych se rád dostal blíž neutralitě, nebo spíš přetáčivosti.