Dobry vecer vsem! RIkal jsem si, ze pred spanim udelam mensi update za poslednich par mesicu.
Naposledy jsem s koncil s autem napul rozebranym (jakoby tomu bylo nekdy jinak
), takze v poslednich mesicich jsem se soustredil vice ci mene na to spise davat auto do kupy, nez ho rozebirat.
V prvni rade jsem poridil obuti na predni XXRka, nakonec jsem se rozhodl pro Falken Ziex ZE914 v rozmeru 195/45/16. Stretch je dostatecny na to, aby se mi to vsechno veslo do blatniku a musim uznat, ze maji doopravdy slusny grip, ktery na predku potrebuju... a to vsechno za rozumne penize.
Co se stretche tyce, je zajimave, ze oproti tem continentalum, co mam vzadu, je na tech falkenech opravdu velky a to jsou obe gumy v totoznem rozmeru! Neco jsem o tom cetl, ale je zajimave si to vyzkouset v praxi ))
Potom jsem se dal na bouchani do zadnich blatniku (kladivo a horkovzduska), at ty gumy tolik neskrtaji... castecne se povedlo, aniz bych cokoli poskodil, az jsem se divil
vlevo porad skrta, ale vzhledem k tomu, ze za chvili budou ty zadni na cary, tak je vymenim za jine a skrtat to prestane. JOB DONE!
Jeste pred odletem na leto domu jsem se po roce zase uracil zkusit predelat ten diff. Nevim jestli si nekdo vzpominate, ale v kvetnu/cervnu minuleho roku jsem se o to pokusil, bohuzel bez uspechu. Potom, co bylo vsechno z auta dole, tak jedna z poloos nesla pro nic za nic vyndat, takze nakonec jsem musel vsechno nandat zpatky a jet domu jako zpraskany pes. Potom mi samosvor trcel v kuchyni dalsi ROK
Tentokrat jsem se vybavil 'lepsim naradim', oooo jak moc jsem se mylil. Vsechno jsem z auta zase sundal a jal jsem se zapasit s poloosou. Dle obrazku nize muzete posoudit, kdo prvni souboj vyhral.
Jojo, poloosa se ani nehla a ten blby kram rupnul. No takze jak nas to uci ve skole ze, nevzdavat se a hledat alternativni reseni
sundal jsem poloosu i s ramenem a sel jsem nahoru. Na internetu jsem nasel par mist, par jsem jich obvolal a nakonec jsme s Kubou dojeli (kamarad, ktery obcas prilozi ruku k dilu) do jedne garaze, kde byl takovy postarsi tipek. Ten na to chvili cumi, vytahne zapraseny vercajk nekde z policky a poloosu ma z tehlice pryc behem jedne minuty. TO TRAPENI, KTERE SE MI ROK MLELO V HLAVE, on vyresil za minutu. Celkem zajimavy pocit
Ani za to nic nechtel, tak jsem mu dal na pivo a jeli jsme zpatky... Nakonec jsme s tim chvili zapasili a po nekolika hodinach byl diff na svem miste. Jak se s nim jezdi? HAH, bokem
opravdu pokud mate v aute otevreny diff, tak ho hodte do kontejneru, neskutecne k nicemu vec.
A jeste takova tresnicka na dortu. Muj stary otevreny diff jsem dal kamaradovi, ktery si ho nechal zavarit. Po otevreni casu mi posila fotku a pise, prosim Te, co si s tim delal?
aneb vite, co se stane se standardnim 1.6 otevrenym diffem, kdyz do motoru fouknete 0.7 baru? Tohle
Dalsi kapitola je AERO, ktere jsem za celou dobu vlastnictvi meho auta vlastne neresil.
Pod pojmem aero nechapejte, ze jsem se dal na reseni aerodynamiky... to fakt ne
pouze ladeni externiho vzhledu ))
Uz dlouho s tim chci neco delat, ale vzdycky se nasel nejaky 'dulezitejsi' vydaj a tak jsem se k tomu zatim jeste nedostal. A ackoli se porad najdou lepsi veci (moje spojka je uz v poslednim tazeni), tak jsem se na to vykaslal a jal jsem se si splnit to, co jsem si doopravdy moc pral ))
Nejdrive jsem tedy zacal kuchat zadni naraznik... ten jeste neni hotovy, takze zadny poradny obrazek tady dat nemuzu, protoze to zatim vypada lehce strasne. Naraznik vypada, jakoby ho vykuchalo 5ti lete dite nozem na mazani chleba a drzi na aute pomoci zipties
ale to prijde... casem.
Uz dlouho jsem si pral ji nandat poradny ocasek! A po mesice dlouhem hledani a dumani jsem prisel na to, ze jako zaklad pouziju k.g. works a trochu si ho doupravim, aby byl podle mych predstav ))
Takze tohle je zakladni material. Ma dobrou velikost, uhel, tvar, proste se mi libi. Kvalita zpracovani - no, vypada to, ze ho vyrabeli deti v Cine, co vam budu povidat.
Prvni vec je, ze nemam treti brzdove svetlo, takze to misto muselo pryc. Nechal jsem to Petrkovicich svarit... kvalita zpracovani nebyla spatna, slusny zaklad pro dalsi vyvoj. Pak jsme to s klukama na dilne zatmelili, diry zalepili a prebrousili.
Nekolikrat dokola...
Az to potom slo do plnice, kde uz se to zacalo hezky rysovat ))
Az nakonec do cerne matne. Moje barva uz dosla a ta cerna je mozna dokonce i lepsi alternativa, ladi to s tim mym prednim obrousenym lipem
Takto cele jsem to zabalil a poslal si to do Skotska (do kufru se mi to bohuzel neveslo).
Mezitim jsem priletel zpatky a vzhledem k tomu, ze se mi podarilo pres leto neco nasetrit, tak jsem se dal do me velice oblibene cinnosti - nashromazdit dily, ktere jsem si pres leto domluvil
Inu vyrazil jsem na setkani zehliciho krouzku, jak tata rikal, kdyz tuhle fotku videl
U kamarada Peta jsem si vyzvedl prekrasne kridlo na hardtop od Project-G. Puvodne jsem organizoval group buy na podobna kridla na britskem foru. Groupbuy se uskutecnil a i ja dostal sve kridlo v poste. Ale nakonec kamarad rozprodaval sve auto a tohle kridlo bylo k mani za ponekud pakatel, takze tomu jsem nemohl odolat. Kridlo jsem vzal a to moje z groupbuye jsem prodal...
Tady akorat jedna na test ))
Dva dny na to jsem se potkal s Mintem a odvezl jsem si od nej tyhle ksandy. K aeru to sice nepatri, ale za tu cenu jsem je proste musel mit. Jsou nadherne. Ti bystrejsi z vas si povsimnou rejsingove drevene skorepiny, s prvotridnim bocnim vedenim
za bordel v byte se omlouvam, je zari, takze spousta kamaradu maji u nas veci, ktere si musi zase odvezt...
Potom uz stihl dorazit ocas, tak jsem to vsechno prilepil paskou na auto na test, protoze je treba! )) je to frajerka <3
Tak a ted neco z opravdu poslednich par dni!
Ocas jsme s Kubou na auto nalepili lepidlem na celni okna, pry je na to nejlepsi, rikali kluci doma
byl to strasny boj, koupil jsem si na to blbou pistoli a to lepidlo bylo uplne vsude, jen ne na tom kridle, no hruza... po dvou a pul hodinach srani jsme to meli na aute, tak jsme to jeste zajistili maskovaci paskou a nechali to byt... Druhy den jsem s tou paskou jeste pro jistotu jezdil a ihned jsem zacal zkoumat vyhody ocasu. Vyhoda cislo 1: drzak na bbq omacku
Potom jsem uz pasky sundal a prisel na dalsi... Tj. vyhoda cislo 2, vyborny pohled dozadu pri couvani!
Puvodne jsem chtel to kridlo na hardtop rovnez prilepit, ale po tom fiasku s ocasem jsem si rekl, ze na to kaslu a udelam to, jak to samo Project-G doporucuje. Pridelat to 3M VHB paskou. Takze ta mi ma dorazit v pristich dnech! Bude to stat za to ))
Jake jsou dalsi plany? No, jak uz jsem psal vyse, pomalu a jiste mi dava spojka najevo, ze me nesnasi. Tu bude treba vymenit za lepsi... Dale se poohlizim po ramu a po sedackach. Jo a, hahaha, potrebuju konecne vyfuk, porad jezdim bez nej
uvidime, jak to nakonec vsechno dopadne.
Tak zatim panstvo, dobrou noc/ dobre rano ))
J.