MJNick píše:Sluneční paprsky klepou na okno a pomalu je čas odzimovat důvod proč mám rád jaro i léto. Jenže mě čeká trocha práce, než jí budu moct vypustit na silnice a to nastříkat podvozek a vystříkat dutiny. Jelikož jsem to nikdy nedělal a chci to stihnout co nejdříve, bez dlouhého koumání, tak se rovnou zeptám. Co všechno ideálně odstrojit z podvozku aby byl nástřik co nejefektivnější, stříkat v jedné silné vrstvě, nebo postupně ve více vrstvách, jak dlouho nechat schnout před dalším nástřikem atd., zda máte zkušenost s nějakou barvou na podvozek. To samé co se týká dutin. Zkušenost s přípravkem a kde hledat otvory pro nástřik, nebo je budu muset někam vrtat? A co všechno stříkat. Děkuji za rady, postřehy a zkušenosti.
kousmen píše:Doporučuju sundat i nápravy, abys to mohl stříknout komplet. To uvidíš sám až vlezeš pod auto, co ti bude překážet ve spravení celé plochy. Postup nanášení se bude asi u různých výrobců lišit, ale když se budeš držet návodu, tak si myslím není vůbec co zkazit. Rozhodně je ale dobrý stříkat to v teple, protože v chladnu to schne strašně dlouho. A až je hotovo, tak se to prý má prohnat po prašné cestě aby se ten lepivej sajrajt zapečetil, ale to už je na vlastní riziko, páč to na butylce napsaný nejni. Já jsem to stříkal Dinitrolem 482 a zatím je to ok. Když jsem kvůli spodku tenkrát sundal nápravy, tak se při té příležitosti rovnou i daly na opískování a komaxit, což udělalo strašně moc a mám z toho doteď strašně dobrej pocit, protože to v tu chvíli vypadalo líp jak nový. Akorát siláče je třeba při takové akci vyměnit, pokud tam nemáš PUR, který jdou snadno vyndat.
kousmen píše:Tak sundávat to nemusíš, ono to pod nápravnicí ani nijak nerezne, takže to můžeš obstříknout. Záleží asi co od toho očekáváš a z jakýho důvodu se do toho pouštíš. Já jsem měl za to, že budeš sundávat původní vrstvu a kontrolovat, jestli někde není rez a případně ji zamorduješ a dáš vrstvu novou. Jestli to chceš jenom nějak preventivně přestříknout, tak je zbytečný se s tím patlat a sundávat nápravy. Ale zase to nemusí k ničemu vést, když to přestříkneš i s tím, co se tam za léta vyvinulo za odstíny rzi.
Na dutiny jsem tam už otvory měl. Netuším jestli už z výroby nebo je tam někdo dodělával, ale taky jsem to stříkal nějakýma dinitrolama. Tuším Dinitrol ML...
A to, jak dlouho ti to potrvá, záleží jenom na tvých možnostech. Já jsem spodek škrábal v leže pod autem se špachtlí v ruce a pak s ocelovým kartáčem. Natíral jsem to štětkou základem Chelade, kterej rez neutralizuje a nakonec cákal sprejem. Když jsem stříkal z dálky a krátce, tak to bylo krásně hladký a když z blízka a dlouze, tak to dělalo tu známou strukturu. Mimochodem když je řeč o bodyčku, tak to je právě i ten dinitrol 482 a všechny tyhle gumový strukturový nástřiky na spodek. Tímhle způsobem to zabralo nějakej ten měsíc Ale ve vybavené dílně s elektrikou a třeba i zvedákem jde tohle všechno sfouknout za chvíli...
kousmen píše:Jestli to po vyvaření bylo i dobře ošetřený, tak auto po renovaci spodku fakt zbytečný rozebírat.N ěkde tady kolovalo jakýsi schéma se zakreslenýma bodama pro penetraci, ale nemůžu to najít zdejším hledáním ani googlem...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků