od IvanGS » 27 bře 2014, 20:37
Dnes byly Vánoce!
Odpoledne jsem se byl projet, bohužel jen 20 km bez zatáček. Nejprve mi přišla kola hlučnější, ale to jen v pneuservisu byli štědří na vzduch, když jsem upustil na 1,8 atm., ztichlo to. Odvedli ale dobrou práci s vyvážením, zmizely i zbytky chvění do volantu, které mi přišly standardní, teď je to samet a klid. Od první chvíle mi přišlo, že auto má méně práce s nerovnostmi, kola hravě vymetají díry aniž by se tlumiče namáhaly. Dynamika mi nejdřív přišla podobná, ale to jsem jel piánko a snažil se vnímat jiné věci. Když jsem začal šlapat na plyn, auto zrychluje o něco živěji. A když se otáčkoměr dostane nad 5000, kde auto vždy nabere druhý dech a začne zrychlovat víc, nyní bych to konečně přirovnal ke kopanci, no, spíš kopanečku do zad, ale už se nestydím to slovo použít. To platí na trojku a zejména čtyřku, kde už jsem v tu chvíli ve vyšší rychlosti a dokonce bych některým svátečnějším řidičům doporučil být obezřetný, rychlost přibývá opravdu dost rychle.
Zatáčky nevím, těch pár se nedalo jet jak bych chtěl. Kola by měla být cca o 1 cm vystrčenější ven, ale bez těžkých podložek, jen díky ET a širšímu ráfku, což by mělo v zatáčkách také pomoci. Za to, co jsem napsal, neručím, možná jde zčásti o pocity, snažím se to popsat objektivně ale žádné seriozní srovnání nemám.
Vzhled - kola mi přijdou menší. No ale z druhé strany zase větší, tak to byla asi jen hra světla a stínu. V každém případě vyniknou špinavé pneumatiky i podběhy (budu muset mýt, černit a leštit), světlá kola od toho odvedla pozornost. Auto vypadá určitě agresivněji, jakoby to byla předtím hračka pro holky a teď auto kluka, který ví o co jde (za toho se nepovažuji). Opticky ještě nejsem spokojen, ale to jsem věděl. Za prvé jsem nestihl nalakovat brzdiče a za druhé si pohrávám s myšlenkou barevných matic, popř. středové krytky, popř. mne napadl i proužek po obvodu, ale to si ještě musím nechat projít hlavou a určitě nepůjde o všechny tyto prvky. Brzdiče budou první a pak se uvidí.
Za mne tedy funkčně pozitivní změna (Majda se začala chovat jako sportovní auto ale paradoxně s větším komfortem na nerovnostech), designově jsem na půl cesty...
- Přílohy
-
-
-
Nejkrásnější NBFL na světě!