AndrewG píše:ja myslim ze 116 kobyl a 180 rozpoznas
No to jo. Ale ta Mazdaspeed musela mít ještě něco čim se to dalo rozpoznat. Třeba podle VINu, něco vyraženýho do kastle, uzavřenej diferák, podvozek, nějaký plasty navíc atd. Každopádně má okna na kličky. Jestli to dobře chápu, tak Mazdaspeed je něco jako AMG u Murcedesu. A v tom případě okna na kličky nechápu.
MAXsport píše:No, hlavní znamená toho, jestli se jedná o mazdaspeed je to, že by to byla NBFL
a ja si rikal ze jsem nenasel Mazdaspeed NA. To dost vyvetluje. Takze do NA se nic podobneho nedavalo. No jeste ze to na STK proslo. To by me zajimalo jak prisli na to, ze se to s takovym motorem vyrabelo.
Nepřišli na to, prostě se jen opisuje něčí překlep .... No tak máš aspoň NA s unikátním výkonem Jen si dej pozor, až budeš dělat zákonnou pojistku: některé pojišťovny třídí auta postaru podle objemu motoru, ale některé (logičtěji) podle výkonu - třeba AXA tuším. Tak ať neplatíš zbytečně moc za tvůj papírový výkon.
To je dotazeny z venku? Ono treba v nemecku se zvysovani vykonu pokud vim zapisuje do papiru, neni mozny ze to bylo turbeny? Btw, co reknou na technicky je fuk-vedej vetsinou o autech uplny kulovy