cchonza - NC 2.0.i Rev.

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod mastercs999 » 09 dub 2014, 15:58

Nevím co ti brání si žárovky a pojistky nakoupit někde v mototechně, vyjde to levně. Ale abych odpověděl, tak z IL jsem to nekupoval.
Uživatelský avatar
mastercs999
 
Příspěvky: 194
Registrován: 25 zář 2012, 19:30

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod cchonza » 09 dub 2014, 16:21

Samozřejmně, že mi nic nebrání koupit to jinde. Jde mi to, že slušná xenonová žarovka normalně stojí kolem 1000 kč a tady jsou dvě plus ostatni potrěbné harampadí za 600 kč. Tak se jen ptám jestli někdo nemá zkušenost s kvalitou.
NC 06 2.0 rev.. jedna láska vede k druhé MAZDA 6 2.5i rev top
cchonza
 
Příspěvky: 50
Registrován: 09 úno 2014, 21:25

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod mastercs999 » 09 dub 2014, 16:38

Můžeš dát link? Nemůžu tam najít žádný box s xenonkama. Jestli tam nejsou místo xenonek normální žárovky.
Uživatelský avatar
mastercs999
 
Příspěvky: 194
Registrován: 25 zář 2012, 19:30

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod buteo » 09 dub 2014, 19:54

add 2) horka radicka - potvrzuju; je to konstrukcni vlastnost... furt to neni tak hrozny jako u RX-8, kde sem po delsim popojizdeni ve meste nebo na dalnici na radicce nemoh udrzet ruku...

Na tu řadičku bych měl zlepšovák, bohužel ale není z mé hlavy: tuším ikonické Porsche Carrera GT mělo hlavici řadičky myslím z lipového dřeva - nejspíš ne kvůli teplotě, anobrž kvůli hmotnosti a hlavně stylu! Já už jsem o dřevě dokonce vážně uvažoval, mám ji kovovou a občas taky pěkně hicuje ....... Asi to zadám kamarádovi,kterej má soustruh na dřevo.
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod Koby » 09 dub 2014, 21:39

Hehe, jj, horko je všude.. Ale cos tu ještě nezmínil a přijdeš na to až s teplem, že to stále topí :)) Pokud nemáš zaplou klimu, ale máš jen teplotu na min tak z toho necyhází rozhodně vzduch z venku, ale trochu to stále přitápí :)) A to mě fakt celkem štvalo.

Jinak ten výfuk co měl PavelS byl nesmysl. Takovej fakt protivnej zvuk, on to sice asi dva roky nechtěl přiznat, ale pak z něj vylezlo, že to bylo moc a jezdil se špuntama v uších :D :D Mně se právě líbí strašně ta série, že to nebublá jak nějakej turbo motor - imrezy a eva, to vyloženě nesnášim, ale nad 4500ot to začně krásně pílit a kvičet jak stará F1 nebo R6 od BMW starší atmosféry.:( ... Nemám rád ty basový vejfuky prostě, ale to je každýho věc ;)
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod cafe-racer » 11 dub 2014, 08:14

Naprosto souhlasím s tím co píše Koby... Jel jsem s mazdou už i dál a fakt oceňuju že se to umí z dovádivý potvůrky změnit v relativně normální auto na dlouhý cesty, zařazená šestka a 120km/h umí vykouzlit velice sympatickou spotřebu a přijatelný hluk. Pro lepší zvukovou kulisu stačí podřadit :-)
O špuntech jsem uvažoval i tak.
Ale proti gustu žádnej dišputát, rád si poslechnu co se dá ohledně výfuků vykouzlit.

Martin
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod PavelS » 11 dub 2014, 17:08

Opět trošku hlubší orba příběhu, ale tak co, Kobymu to odpouštíme už :D :D Špunty jsem měl jednou jedinkrát asi na 30km směr Mnichov. Zkoušel jsem to - to je pravda - neříkám, že kolem 2tis otáček ten monotónní zvuk není otravnej když člověk jede 600km v kuse po dálnici, ale to je každej laďák v otevřeným autě. Naopak v čechách a kdekoliv v zatáčkách, ve městě a tunelech to 200% vynahradil... Pro mě byl mnohem víc otravnej ten vysavačovozvukovej projev co se Kobymu tak líbil (já ho pak už naštěstí neslyšel přes BBK :D :D ) ale proti gustu... 8-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod Koby » 11 dub 2014, 20:06

I ty jeden flejmisto :mrgreen: Od kdy se jezdí po dálnici ve 2000 otáčkách? si jezdil na šestku 50kmh ne? :D No, mně z toho bolela hlava vždycky, když sem v tom někam jel, to sem ti řikal od první chvílě, že je to moc - na mě moc. A naopak, nc zvuk se mi líbil víc a víc.. Prostě to kvílení je pro mě nejvíc, to dělá pocit rychlosti, kdežto to bublání pocit rychlosti jak z venku tak v autě zabíjí, protože se to zdá jakoby to točilo někde 3000 ot a přitom seš skoro v omezovači.. Já když jsem na rally a začnou jezdit enka a jiný tak jdu na další rz :) https://www.youtube.com/watch?v=Hz0ZHrs-9gU Viz 0:55 až 1:20... S2000 - charakterej vysavače serie NC, pak felda, to nekomentuju :D a potom Evo charakter Bkk... dyt to je zrudnost tohle udělat s autem :))


A tady na Mazdě https://www.youtube.com/watch?v=Hz0ZHrs-9gU

a tady serie https://www.youtube.com/watch?v=trxmhUnW9pk pro mě prostě daleko přirozenější, barvitější a prokreslenější, nezaniká mechanickej zvuk motoru atd...
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod PavelS » 11 dub 2014, 21:46

Twle, já s tim najezdil asi 40tkm a ty mi budeš povídat v kolika byl jakej zvuk :D Prostě každej máme jinej práh bolesti, někdo holky, někdo vdolky, někdo krásnej sportovní řev v 7000rpm, někdo radši nasranej vysavač - už to neřešim :P
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: cchonza - NC 2.0.i Rev.

Příspěvekod Koby » 11 dub 2014, 21:57

No já reaguju na tohle, to nedává žádnej smysl přece :D ,, neříkám, že kolem 2tis otáček ten monotónní zvuk není otravnej když člověk jede 600km v kuse po dálnici" to auto přece netočí 2000ot na dálnici...
Free willy2.0
Koby
 
Příspěvky: 842
Registrován: 22 led 2010, 16:47

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 204 návštevníků

cron