Aby to tu plnilo také funkci servisky...
(najeto 181.xyz km)
aktuálně vyměneno:
-inkriminovaná hadice motor->topení (ojetá originální)
-kompletní rozvody
-tesnění pod víkem ventilů
-všechny filtry
-motorový olej Castrol 10w40 XYZnevímjakývšechnooznačení
-olej v převodovce Castrol 75w90 XYZzasetosamý
-chladič Japspeed (při vyndavání se odloupnul kus plastu z vršku, kde už to bylo očidivndě lepené...nic rychlejšího než Japspeed se sehnat nepodařilo, ale hádám, že budou všechny IL,Driftworks apod. ze stejný čínsky továrny)
-kompletně vyčištěný chladící systém
-brzdové kotouče předek + zadek EBC TurboGroove
-přední desky Ferodo DS2500
-zadní desky EBC YellowStuff
-držák spz místo toho originálního, který vytáčel snad každého
-anténka (druhá za tři měsíce, první někdo urval... jen tak)
Nandal jsem také 15x7 et30 kola MAS Alurad (vcelku známé) s pneu 195/50. Nejsou to už zrovna krasavci a potřebovala by péči, ale zatím jsou jen na zkoušku. Jeden ráfek váží cca7,5kg , takže jsem se bál, jak to ovlivní chování auta po přechodu z oem 14tek. Z prvních pár kilometrů velké soudy dělat nebudu, ale příjde mi to klidnější, zatáčení trošku tužší (to se mi líbí). Příští týden snad udělám přímé srovnání v Sosnové.
Bohužel nestihly tento týden dorazit brzdové hadice HEL a silikonové hadice chladící soustavy. Tak snad příští týden...
V interiéru jsem (krom budoucí výměny sedačky za skořepinu) udělal asi poslední úpravu k získání více prostoru pro nohy - vyosení ručky více do prava. Opravdu rychlá/jednoduchá/levná a hlavně efektivní úprava. Už nemám ručku zaraženou ve stehně. Díky Zedovi za odkaz na návod pár měsíců zpět....
http://mazdaroadster.net/showthread.php?2665-99%A2-annoying-E-brake-handle-modZ fotky ten rozdíl asi nebude tak patrný, ale opravdu tam je
.