Miata 1.8 Miracle

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod MAXsport » 14 dub 2014, 10:43

MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod Felly » 14 dub 2014, 11:18

Supeeeer! Diky Maxi :D
Obrázek
Miata Miracle
Uživatelský avatar
Felly
 
Příspěvky: 106
Registrován: 13 bře 2014, 21:52
Bydliště: Praha 5 - Zličín

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod Felly » 14 dub 2014, 21:06

Tak se chystám vyvést z otvorů pro mlhovky chlazení k brzdám, ať tam nemám zbytečně díru ;)
Jen tak tápu, kde by se dala sehnat ta hadice. Hledal jsem ve vzduchotechnice a nějak jsem na nic konkrétního nenarazil :(
Nemáte někdo nějaký typ? :)

Něco po vzoru tohohle Obrázek
Obrázek
Miata Miracle
Uživatelský avatar
Felly
 
Příspěvky: 106
Registrován: 13 bře 2014, 21:52
Bydliště: Praha 5 - Zličín

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod mastercs999 » 14 dub 2014, 21:11

A co tu díru pro mlhovky využít na světla pro denní svícení? Podle mě je to mnohem smysluplnější, když nebudeš muset přes den pořád svítit potkávačkama, který žerou dosti elektriky a tím zároveň zvyšují spotřebu.

A na klasický ježdění podle mě není třeba se lepším chlazením brzd zabývat. Já zatím s tím žádné problémy nikdy neměl.
Uživatelský avatar
mastercs999
 
Příspěvky: 194
Registrován: 25 zář 2012, 19:30

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod hava » 14 dub 2014, 21:26

To chlazeni bych neresil. Navic mazda ma uz dobre prizpusobeny kryci plechy za kotoucema. Tohle je dobry tak na okruh, kde ty brzdy fakz zahrivas hodne. Jestli mas problem s brzdama, tak dej lepsi oblozeni...
Uživatelský avatar
hava
 
Příspěvky: 349
Registrován: 07 říj 2013, 06:27
Bydliště: Praha

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod cavan » 14 dub 2014, 21:28

No tak to som este nepocul ze by to zvysovalo spotrebu..

Ale k tym hadiciam.. Ja chcem tiez nieco podobne, ale na sanie ich planujem zviest.. Skus nieco z tohto:
http://www.gumex.sk/hadice/hadice-na-od ... -abraziva/
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod hava » 14 dub 2014, 21:35

U sani to smysl ma ;) u seriovejch brzd ne...
Uživatelský avatar
hava
 
Příspěvky: 349
Registrován: 07 říj 2013, 06:27
Bydliště: Praha

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod Jr. » 14 dub 2014, 21:39

Nechávali jsme teď dělat chlazení brzd na bráchovo auto. Hadici jsme kupovali v http://www.tubes-international.cz . Odsávací - jedna z těch tepelně odolných. Je potřeba si je "pomačkat" na prodejně. Né všechny jsou dostatečně ohebné.

Úprava je to opravdu funkční a to se v našem případě ani nepodařilo napojit hadice přímo do plechů za kotoučema, kde je to nejlepší, ale "jen" vývod z podběhu do vnitřku kola. Otestováno a je to skvělé.
Mazda se tváří, že bude v podběhu místa dost.

Pro okruhové ježdění bych chlazení teda rozhodně řešil! :) Samozřejmě začít kvalitním brzdovým obložením, hlavně deskama.
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod cavan » 14 dub 2014, 22:00

Na okruh hlavne potrebujes keramiku a ta zas nie je vhodna do premavky pretoze funguje len ked su brzdy zohriate..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Miata 1.8 Miracle

Příspěvekod Jr. » 14 dub 2014, 22:21

S tím nemohu souhlasit. Na poměrně těžkém autě vozí brácha desky Fer DS2500 už skoro rok. Jak na okruhy, tak denní ježdění. Samozřejmě, že rozjet se po nastartování na 200 a zabrzdit by mohlo způsobit problém, ale jinak jsem ANI V ZIMĚ nepocítil nejmenší problém při brždění. A to brzdy rozhodně nebyly ideálně zahřáté.

Netvrdím, že jiné desky budou fungovat stejně, ale kolem DS25 panuje tenhle strašák, kvůli kterému si to spousta lidí nekoupí, jelikož se bojí, že jim při krizovce nezabrzdí.
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 183 návštevníků

cron