Podvozek V-MAXX

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Pavel260 » 14 dub 2014, 09:28

mě láká ta verze s B8, já bych ti snad prodal i můj XYZ SS, jen co ho někde vymlátím tak jdu do B8 alá henry stájl myslím že to je pro mě nejlepší, nepotřebuji 20 nastavení tuhosti když od kopi jezdím pořát tu samou, nepotřebuji štelovák když jsem ho šteloval jednou.... ale on ne a né umřít.
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3602
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Jr. » 14 dub 2014, 11:49

Vůbec nezpochybňuji, že mě by nestačil. Jen jsem zatím takovej podvozkovej puberťák - vůbec nevím, co vlastně chci :D. Potřeboval bych si nejdřív udělat jasno o výšce a hlavně tuhosti pružin.
Je mi jasné, že Bilstein "jednoduchej" tlumič bude mít tu životnost ještě někde jinde, než dostupně kvalitní štelovák.
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Jr. » 14 dub 2014, 11:53

Na druhou stranu, se štelovákem (KW) jsem se setkal zatím jen jednou v Mitsu Evo IX a tam teda nastavení měnilo zatraceně hodně. Nikdy bych nevěřil, že pár otáček kolečkem může tak moc změnit přetáčivost auta apod. Takže mít tu možnost... :)
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Zed » 14 dub 2014, 12:39

Klidně tě svezu až budu pojízdnej, tak si pak můžeš udělat představu o tom jak funguje BCčko..
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod PavelS » 16 dub 2014, 17:54

Já měl kdysi na NA tuhostně stavitelnej KONI a měnil jsem nastavení pořád...do města měkký, na srandu tvrdý - laboroval sem předek zadek tuhost apod, byla to zábava. Teď budu dávat coilover od MeisterR a myslím, že se s tim taky vyblbnu... záleží co chceš, ale souhlasim s klukama - MX-5 si zaslouží pořádnej ;)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Miata » 17 dub 2014, 20:55

Osobně taky velmi často upravuju tuhost, město skoro nejměkčí, když přijedu do hor, tvrdím. Dělám to pokaždé a pro mě to má rozhodně smysl. A na tom BC co mám jde hodně poznat rozdíl mezi různými nastaveními. Takže za mě bych bý tebou raději ještě rok jezdil se sérií, přišetřil a pak šel do alespoň trochu kvalitního podvozku.
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod PavelS » 18 dub 2014, 08:40

Tak ;)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod AndrewG » 16 srp 2014, 19:04

trochu to tu oživím, hlavne preto, že som si všimol reakciu PavlaS...
píšeš že si mal koni, predpokladám koni sport... aký bol, aké si mal pružiny a aké sú tvoje dôvodu prechodu na coilovery ? veľa ľudí sa sťažuje že je na ňom ťažké najsť idealnu poziciu aby bol zadok rovnako vysoko ako predok, ale ako na viac stránkach čo to myslia s jazdenim seriozne spominaju miata najelpšie funguje so zadkom kúsok vyššie... znížené pružiny ale na to už nie sú vhodné to je jasné... mohol by si trošku rozviezť akú si mal konfiguráciu ? podvozok, pružiny dorazy ?
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod seatik » 16 srp 2014, 21:11

Andre,napis i PetrH,ten Koni sport ma a myslim ze je to jasna volba......
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod PetrH » 16 srp 2014, 22:41

JJ, mam Koni Sport kit, predek i zadek -35 mm. Ve finale je predek o neco niz, nez zadek, ale krasne to funguje. Jen je potreba dat pod motor ochranny kryt, protoze tam uz opravdu moc mista neni a obcas i tak na nejake vetsi nerovnosti skrtnu. Taky se mi hrozne libi, ze je cele auto prestavene za minutu. Kdyz jedu do prace, necham to v nejkomfortnejsim rezimu, kdyz se jedu projet na peknou silnici, dam to nejvic na tvrdo. Auto se pak ani nehne a v zatackach se skoro vubec nenaklani.
Na fotce je videt, ze predek je tak o 2cm niz:
Přílohy
Mazda23.jpg
Koni Sport kit
Mazda57.jpg
Foto z boku
Uživatelský avatar
PetrH
 
Příspěvky: 280
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 13:33
Bydliště: Plzen

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 3 návštevníků