Tak som si zas našiel čas na nejaky ten servis mojej mazdičky. To trasenie bolo zapríčinené zle vyváženými kolesami+chýbajú vymedzovacie krúžky+sú prebrzdené predné pneu. Po vyvážení kolies a prehodení prebrzdených dozadu už skoro auto netrase, takže som rád ale ajtak som už objednal tie krúžky a plánujem aj kúpit tie dve nové pneu. Mám skrátka rád, ked je všetko v tom najlepšom možnom stave
Aspon možem bez výčitok tie prebrzdené zodrat
Dalej som konečne vymenil olej v motore a diffe. Nahodil som aj tie tesnenia na "katalyzátor" s tým, že jedna strana pasovala dokonale ale tá druhá moc netesní. Prežiem to
no do budúcna by som chcel ten výfuk poriešit asi výmenou lebo to auto je na mna moc hlučné a pritahuje už z dialky vela pozornosti čo neprispieva tomu, ked si chcem nenápadne zadriftovat
Do výmeny tesnenia olejovej vany som sa nepustil lebo ako som na to pozeral tak mi to pripadalo ako dost roboty. Rozhodol som sa, že to asi vyriešim všetko na raz, pri kompletnej rekonštrukcii motoru.
Ked som sa vozil na mazde pred vyvážením kolies, nevedel som sa sústredit jednotlivo na nedostatky, ktoré mi pri jazde vadili. No a teraz, ked už je to "lepšie", Objavyl som dalšie závady. Tak podme na to
Pri nižších otáčkach počut prenikavé zvonenie od podvozku. Zdá sa mi, že to vychádza z prevodovky ale môžem sa mýlit.
Dalej auto tahá do pravej strany. Nieje to moc cítit ale je to tam
Budem s ním musiet íst asi na geo.
No a v budúcnosti chcem riešit ešte určite výmenu čapov a siláčov.
Toť zatial vše. Teším sa všetkým vašim pripomienkam a postrehom
V blízkej dobe vás určite poteším aj fotkami