cital som viac clankov, kde pisali že po omotani zvodov sa v nich hromadi až moc veľké teplo, na ktoré udajne nie sú stavané. v jednom "teste" uviedli, že zvody zvážili pred obalením a nasledne obalili, povozili sa na okruhu, následne odbalili a boli o 800alebo 900g ľahšie... uprimne povedane zda sa mi to ako trochu prehnane, každopadne niečo malinko pravdy na tom byť môže kedže vysokolegovane ocele, konkretne 304 ktora sa najcastejsie asi využiva pri performance zvodoch by nemali byť vystavovane teplotam nad 870°C, pretože stracaju svoju koroziivzdornosť. takže verím, že keď človek dava autu zabrať na okruhu pravidelne každy vikend a podobne tak tie zvody dlho nevydržia, ale pri bežnom používaní si myslím že ten materiál sa nemá šancu prehriať na 870°C, možno tak priamo pri vyfuku motora...a zaase si treba uvedomiť že ta paska je sice izolant ale neizoluje 100 % tepla....zhrnute, určite to zvodom neprida na životnosti a teda pokial človek nepotrebuje mať pod kapotou fakt chladnejšie prostredie(turbo,ITB,kompresor) tak si myslím že to nie je zrovna idealne riešenie. V takom pripade by som zvolil skorej izolačnú deku (nie tú z lekárničky
) to mi príde že zabraňuje istému prudeniu tepleho vzduchu ku saniu, ale zaroveň dava isty priestor na ochladzovanie vetiev zvodov...to je môj názor, možno sa mýlim opravte ma
Aby som nebol OT tak to vyzerá zaujímavo, nerozmýšlal si o umiestnení tej sacej rúry za tú priečku za motorom ?
nejak takto ? aj keď neviem ako by si to vyriešil s filtrom to je fakt...