Osobně vůbec nevěřím servisům, proto se snažím většinu dělat sám a pořádně
Takže se budu snažit je pohlídat osobně. Nicméně jezdí k nim i veteráni, takže věřím, že ví jak ošetřit korozi a rez.
Každopádně i z toho důvodu to dělám po částech... přední náprava je jednoduchá a jestli nebudu spokojený tak zbytek půjde někam jinam... Jestli budu, tak je nechám udělat celé auto
Hlavně mám strach o horní ramena - jestli přežijou čepy
Každopádně, ta rez mě na těch autech sere... Moje BMW 20 let staré vypadá líp
Dneska mi říkali, že tam jezdí Mazda 6, 4 roky stará a na podvozek se nedá šáhnout, protože je celý zrezlý a skoro každý šroub se urve.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)