Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod Miata » 15 čer 2014, 08:09

Na okreskách se mi nikdy nepovedlo advany přehřát ani když bylo přes 30 stupňů. Na okruhu nevím... Každopádně jsou nové a někde jsem četl že i gumy musí projít jakýmsi tepelným zajížděním, snad na JDM foru?? Ale asi to bude vyloženě závodní věc.
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod MAXsport » 15 čer 2014, 08:39

na okreskách v pohodě, na Mostě nebo Brně pozor, na zajíždění kašli, stačí když po pár km sjedeš mastnou vrstvu z pneu.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod Zed » 15 čer 2014, 10:27

V Moste daji cca 5-6 ostrejch kol nez se zacnou prehrivat, v Brne mi neprislo ani po 10kolech, ze by se zacaly prehrivat a to bylo celkem velky teplo. Samozrejme je potreba upustit tlak.. v Myte, Sosne i Pisku se taky prehrejou po nekolika kolech, takze hlidat tlak..
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 15 čer 2014, 13:00

Nechal jsem je natlakovat dusíkem... nevím zda to pomůže nebo ne :-) ale výkyvy tlaku by neměly být tak velké ne? Jinak na jaký tlak Zede je foukáš? Chtěl jsem udržovat standardních 1.8 bar...
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod Zed » 16 čer 2014, 09:21

Dusík jsem měl ve slickách a stejně se ten tlak měnil a jako moc velky zlepšení mi to nepřišlo, takže určitě se na to nespolíhat a kontrolovat, případně ufukovat. Od té doby jsem dusík nezkoušel a beru to jako nefunkční věc za kterou si nechaj akorát servisy platit :)
Foukám je klasicky na 1,8b pro normální ježdění.
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod PavelS » 18 čer 2014, 08:10

To je jasny, dusik se vyplati u letadla kde ma kolo objem obrovskej, u auta to nema vyznam...taky sem si tim prosel :-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 18 čer 2014, 09:56

Je mi jasné, že těch 25% dusíku navíc moc vliv mít nebude... ale když jsem to měl stejně zadarmo, tak proč to nevyzkoušet - myslel jsem že to změny tlaku aspoň trošku omezí. No každopádně vozím v autě kompresor a tlakoměr, takže to budu hlídat. V pneuservise mi rovnou rovnali i kola, takže jsem tam stejně nechal dost peněz no :-)
Kurde, ale těším se strašně moc na okruh :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod LordJames » 18 čer 2014, 14:42

Kurňa takový přípravy na Mýto...já vyhrabal starý kola se sjetejma pneu, dopředu je dopravím kousek od Mýta, v den konání přehodím a hurá, 66kw vpřed :-D
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 18 čer 2014, 16:32

Ale prd.... :mrgreen: já vůl vyměnil čepy řízení před zimou... pak už jsem nejezdil, tak jsem na to zapomněl... A připomněly se až gumy sjeté až na pláno zevnitř :-D Olej měním před sezónou vždycky... Akorát jsem si koupil tu přilbu no, protože byla na speedpro levně :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Radepova 1.8 NB (ex Postert)

Příspěvekod radep » 07 črc 2014, 14:39

S gumama (hlavně) a novýma výztuhama (frame rails od MAXsport) jsem už asi dosáhnul limitu při průjezdech zatáček... Jako další bude muset následovat upgrade mé páteře... :-)

Máte s tím taky problémy? Projedu pár ostřejších zatáček, řekl bych že ani ne ještě u limitu a bolí mě záda z těch sedaček, protože mě ta kůže (sedačky :-) ) moc nedrží na místě - lítám v ní :-(

Ale jinak celkově jsem teď strašně spokojený s autem... Na Miatu stačí koupit pořádné gumy a brzdy a je to úplně o něčem jiném to ježdění...
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 85 návštevníků