Opožděnně díky kluci
Po bezmála roce si sem odložím malý update, když už jsem tady zahltil inzerci svými krámy
Po peripetiích s nastavením geo (viz vlákno geometrie, nechce se mi to teď hledat) jsem na doporučení kamaráda skončil v Autocentru v Karviné, kde mi mechanik nastavil vše jak jsem chtěl. S neznámého důvody se na protokolu nezobrazily záklony, ale nastavené jsou na 5 st. oba (bylo to na hraně, ale nakonec se podařilo). Mechanik má Uno Turbo, takže byl i příjemný pokec.
Pokud to někoho zajímá, může kouknout na nastavené hodnoty.
Jinak před geometrií dostala mazda nové pneu, pořídil jsem opět Hankook Ventus V12 Evo, které mi vyhovovaly.
Samozřejmě jako každý rok před sezonou olejový servis (stále jezdím Liqui Moly 10W40 a mezi výměnami drží pořád horní rysku)
Před pár dny jsem vyměnil baterku, klekla znenadání po dlouhých 9 letech mého vlastnictví (nevím, jak dlouho byla v autě u předchozího majitele. Dal jsem Banner 45Ah, sedla přesně do origo vaničky.
Ještě jedna z loňska:
Letos vstupuji s mou mazdou do neuvěřitelné 10 sezóny, uvidíme, jaká bude. Loni jsem najezdil pouhých asi 1700km, je to nejméně za celou dobu, co ji vlastním. Minulý týden se tacho přehoupl přes 137 000, což znamená, že za celou dobu vlastnictví činí můj nájezd asi 23 000 km.
Je to trochu ostuda ve srovnání s většinou z vás a tak od podzimu přemýšlím co dál. Času na vyjížďky o víkendech je stále méně a tak zvažuji, že bych pořídil něco novějšího, s čím bych mohl absolvoval své pracovní cesty i v týdnu místo nudného daily (zkoušel jsem to i s NA, ale mám už přece jen nějaké ty roky ma hrbu a opravdu to není úplně ono, jezdím spíše delší trasy. Jsem na volné noze, takže je mi prakticky jedno, čím zrovna jedu, ale určitý komfort to prostě chce).
Uvidíme, jak to celé dopadne, třeba nakonec NAčku přibyde jen mladší sourozenec