Zápis motoru do TP

Zápis motoru do TP

Příspěvekod AndrewG » 19 čer 2014, 16:22

Zdravím,
chcel by som sa spýtať, ako je to s legálnosťou a prípadným zapísaním 1.8motoru do auta s 1.6 ?
logicky mi vychádza že sa to dať musí, kedže sa motory v autách menia (hlavne HTP :D )... ako je to s mx-5kami ?
jedná sa mi o to že mám teraz ponuku na veľmi slušnú 1.6 85kw za smiešnu cenu a čo sa korózie týka tak nemá žiadnu, navyše je zo slovenska takže si ušetrím okolo 1000€ za dovoz prepis a všetko suvisiace s autom s DE. neskôr (2roky a viac) by som dotiahol nejakú 1.8 na diely . 1.8 kvôli úpravám do ešte ďalšej budúcnosti :D len rozmýšlam do budúcna, tá cena je fakt taká, že aj keby som teraz dotiahol z DE vrak na diely tak by sa mi to oplatilo viac ako tahat z DE pojazdnú 1.8 za podobnú sumu.
Ak sa to tu riešilo ospravedlňujem sa za ďalšiu tému.
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Zápis motoru do TP

Příspěvekod ADix » 19 čer 2014, 16:31

Zdar, tak jít by to mohlo, ale co jsem tak slyšel, tak musí být i brzdy z 1.8 nebo co pokud nejsou stejné a to sem i zdá že nejsou. Nicméně pokud by to nešlo a fakt bys to tam chtěl tak kámoš od kámoše :D to řešil na Jettě do které nacpal motor z VR6 velké brzdy a podboně, tak že auto přihlásil do polska, tam mu tohle zlegalizovali a pak to přihlásil zpět do česka a prošlo to.
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Zápis motoru do TP

Příspěvekod AndrewG » 19 čer 2014, 17:16

no tie brzdy som si ani neuvedomil, ale tak kebyže už dotiahnem raz 1.8 tak nie je problem prehodiť všetko samozrejme :)
ešte pre upresnenie, nepotrebujem mať v TP že je to 1.8 len ide o to aby bola (asi výnimka alebo čo ) že vin karoserie nekorešponduje s vin motora. ale pri tej priležitosti, ak by sa to riešilo legalnou cestou by podľa vin motoru aj zistili že to je 1.8, tak neviem že ako. Ale predpokladám, že tu s tým niekto skúsenosti mať bude. Verím že keď môžu jazdiť V8 E30 "316i" tak aj 1.8 miaty :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Zápis motoru do TP

Příspěvekod ADix » 19 čer 2014, 18:28

Přinejhorším přebrousíš typ motoru a vyrazíš tam ten z 1.6 :D na technické ještě typ motoru na moji mazdě bez pomoci nenašli :D
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Zápis motoru do TP

Příspěvekod Pavel260 » 19 čer 2014, 22:03

..... za 2500,- dostaneš v čr papír a je to legální, žádné brzdy, žádné broušení čísla, žádné starosti.... vlastní zkušenost
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Zápis motoru do TP

Příspěvekod AndrewG » 19 čer 2014, 22:38

super! to som chcel počuť, verím že to pôjde rovnako jednoducho aj v našom slávnom Slovensku :D
diki :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Zápis motoru do TP

Příspěvekod Chuck47 » 19 čer 2014, 23:12

nevim jak u nasich slovenskych bratru, ale ja mam po kaczabovi legalne zapsanou 1.8bp, ten samej pan pak kdyz jsem miatu kupoval dopsal euro 2 - pochazejici z mazdy 323 rok nejak 96, jestli se nepletu :D (z ni by mel byt muj motor)
Chuck47
 
Příspěvky: 82
Registrován: 16 bře 2014, 20:39
Bydliště: Drnovice, JM kraj

Re: Zápis motoru do TP

Příspěvekod cavan » 20 čer 2014, 11:57

otazka znie ci niekto vobec spozna ci to je 1.6ka alebo 1.8.. tie motory su skoro identicke, a brzdy pokial mi je zname boli vacsie az v 1.8 na NBckach.. ja osobne by som to asi ani neriesil..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Zápis motoru do TP

Příspěvekod car2n » 20 čer 2014, 13:21

velikost brzd se lisi i u NA mezi 1.6 (9.25 + 9.1) a 1.8 (10 + 9.9), ale netrenovany oko (=kdokoliv mimo mx5 svet) to myslim na pohled nepozna
Uživatelský avatar
car2n
 
Příspěvky: 402
Registrován: 24 led 2011, 01:38

Re: Zápis motoru do TP

Příspěvekod radep » 20 čer 2014, 13:28

Na STK, v servisech atd... vůbec nepoznají jestli je to 1.6, nebo 1.8... Ani na motoru žádný štítek, nebo číslo nemám. Tuším, že jenom zezadu na hlavě je napsáno, že jde o motor BP = 1.8, ale to nikdo nikdy neuvidí :-) Takže bych se na to vykašlal...

NB generace má stejně velké brzdy... Přední disk průměr 255mm dle informací z IL je stejný pro:
* MK1 1,8 l all
* MK1 1,6 l - 90HP with ABS
* MK2 1,6 from 98 till 00
* MK2 1,8 from 98 till 00
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků