Po víkendové montáži...
Na rovinu, v domácích podmínkách je to celkem opruz s vrátím a utahováním, ale zvládl jsem to jenom se zvedákem naprosto sám. Šrouby velikosti 8 se zdají být akorát (kupoval jsem obyč pevnost 8.8 - dejte si bacha ať je to na nic vyražené), doplněné velkýma podložka zevnitř auta... I když chvílema jsem váhal jestli ještě utahuju nebo už trhám
Na řidičovém místě jsem našel vlhký koberec zespodu - usušil jsem ho, odkorozil a nalakoval podlahu na pár místech se rzí... Nějaký tip kuďma může zatékat? Kanálky jsem raději vyčistil (v gumě v A sloupku, pod střechou, u míst pro zvedák dole v kastli).
Značný problém je s uchycením palivových hadic... díry a závity jsem si udělal, což o to... Ale po smontování všeho jsem stejně zjistil, že trubky jsou opřené o šrouby... Nakonec jsem to trošku vyhnul (držáky) a celé je podložil 2mm tlustou gumou, aby se klepáním neproděravěly. Ale moc super řešení to není a nevím co s nima v budoucnu.
Takže dejte si extrémní pozor při montáží na palivové a brzdové trubky!
A jinak pocitově daleko kompaktnější auto. Ani mi nepřišlo jak se předtím karosérie prohýbá a kroutí. Po montáží auto daleko přesněji drží stopu a rychleji reaguje na volant. Jak psal MAXsport pocit z tlumičů je teď úplně jiný. V zatáčkách si připadám jako by auto mělo snížený podvozek - je cítit jistější kontakt s vozovkou u všech 4 kol.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)