Dvojak jsem zavrhl,musel bych řezat další díru do nárazníku.kdyby tam už byla tak ho vemu taky
...
S průměrem jsi mě dostal. Myslím,že je stejnej jako je trubka od midpipu. Dneska kouknu a řeknu. a za ten decat nedáš skoro nic. šikovnýho kamoša coti to svaří, pošopuješ nebo pozinkuješ či jak se to řeší a jedeš:) No a bordel to dělá jak na videu..
Pokud jedu bez střechy nebo se střechou a staženýma oknama a dávám tomu napít tak slyšet je. Nejvíc mezi 3-5 tis otáčkama,pak to začne dorovnávat hluk od kol,aerodynamickej hluk atd. se zataženou střechou je to jen vzdálený bručení. Pokud jedu piánko pohodu,tak to připomíná serii. Decatu jsem se bál,aby to nedunilo - někeří znaj,ale stím problém nemám. Z venku jeto slyšet ovšem docela dost. Nejvíc semi líbí jak si při ubrání plynu kolem 3 tis.ot. poprdí. a Pokud jedeš kudlu trochu dýl, tak si při přeřazení občas i práskne. Jo aby bylo jasno mám KN vložku v origo airboxu. Já původně chtěl ještě tišší zvuk - proto
http://www.moss-europe.co.uk/Shop/ViewP ... exID=11748 i s tlumičem na midpipu. Myslím, že kdyby tam ten tlumič nebyl a dal bych decat,tak by ten bordel byl už moc. Odjel jsem teď 300 km vkuse i s přítelkou a nic neříkala a já se furt jen smál:)
A ještě zopáknu, torsen = snad nej investice. Při pohoda nebo svižné jízdě rozdíl nepoznám. ale jak zatlačím-typicky výjez ze zatáček 2ka,3ka,mám pocit jakobych jel po kolejích. Na suchu drží a drží - a to mám starý gumy kdoví jaký. a na mokru jsou boky ještě delší a ještě zábavnější. Takže supr
p.s. "stage" v náměšti nad oslavou v 11 vnoci nahoru je nemalý porno. jel jsem to poprvé a boží!
a na gomiata jsem nic neslyšel,těch možností kde koupit bylo asi 1 miliarda,já vsadil na ně jako velkýho prodejce. a vidíte..
edit: a toho setrváku jemi teda líto jaksviňa, uvidíme ,jesi se časem pokusím kupit jinej. teď bylo dost jinejch investic tak nebudu blbnout