Tak je to tady po dlouhym uvažování co s miatou dál, jsem dospěl k závěru, že nemá smysl auto opravovat a zároveň se snažit jezdit, tak jak jsem to dělal do teď. Takže miata je na neurčito odstavená a dokud nebudou všechny věci k mé spokojenosti, tak auto prostě nevyjede. Upřímně se přiznám, že to neobnáší ani tolik práce, jako spíš peněz a optimisticky odhaduji potřebnou investici na cca 50tis. Ale nebudu nikam spěchat a chci taky konečně dodržet slib daný přítelkyni, že se trošku podíváme po světě, když už mi 7let trpí, že veškeré volné finance cpu do miaty. Nicméně jezdit pořád civicem je už nuda, tak sem si na
Georgův popud - za což jsem mu neskutečně vděčný a děkuju mu! pořídil veteránka. Jedná se o Datsun 120Y (VB310 - tedy verze Van) z roku 1979. Autíčko je po prvnim majiteli, který před pěti lety zemřel a od té doby stálo auto v teplé garáži. Pak se jeho syn rozhodl rodinné památky zbavit. Datsun je tedy v perfektním stavu na české podmínky (když sem si vybavil jirkovu corollu, tak je to proti ní zánovní auto). Podlaha má jen dvě malé dirky za předníma kolama - to je klasika a zadní lemy na to už taky nejsou nejlíp. Jinak jsou asi největším problémem prodřené sedačky. Momentálně jsem se dal do odstrojení a repase brzd. Ale auto jezdí, motor krásně vrní a vše funguje. Plány jsou takové, že chci zachovat maximálně původní lak, který půjde s troškou potu rozleštit, co nepůjde se přelakuje. Dotyčné dirky v podlaze se zavaří a až bude auto naleštěné, tak mám v plánu veteránské spz. Po tom co je dostanu, tak bych chtěl dát nástavce blatníků, přeskládat listy a dopředu jiné pružiny aby auto trošku sedlo, jiná kola a pár doplňků. Prostě dobová úprava
Ještě jednou teda děkuji Jirkovi za upozornění na tohohle fešáka