Jr. - NA 1.8 (95 )

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod hroche » 12 čer 2014, 12:03

jak se cenově pohybujou tyhle kompresory?
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Jr. » 12 čer 2014, 12:11

Nejčastěji kolem 400eur.
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Zed » 12 čer 2014, 12:36

Základ je mít základ, ostatní se už nějak dodělá ;)
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Jr. » 29 črc 2014, 22:33

Tak jsem se jel konečně podívat do Mostu mezi velký kluky. Bavilo mě to. Absence výkonu mi vadila paradoxně méně, než na okruzích typu Mýto/Písek. Horší to tam je s měkkým podvozkem... přitvrdíme.
mostTonda.JPG


Jak už je dobrým zvykem v každém mém updatu po delší době musí přijít zpráva u unikající chladící kapalině :D. Podařilo se mi vyměnit všechny hadice oběhu vody. Hned po Mostě začala jedna malá mrška prosakovat. Koupil jsem lepší objímku, tak uvidíme... už je to tak trochu zoufalství.

No a byl jsem si dneska koupit nějaké ty díly na případný tuzing. Vždycky jsem chtěl černou kapotu na stříbrném autě, ale zjistil jsem to až dnes. Zadní nárazník na bumpercut. A k černému uřízlému nárazníku přece nemůže jít stříbrný panel pod spz... Levý přední blatník půjde do barvy. Asi přecijen budu chtít, aby to trochu vypadalo a nedělal jsem komunitě ostudu.

Půl auta v devátém patře...
tuzing.JPG
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Jr. » 11 zář 2014, 21:17

Na autě proběhlo pár změn, tak bych je měl asi zapsat sem do své servisní knížky :)

Jako první bych měl asi poděkovat PavloviS, za pomoc s hledáním a následnou opravou úniku chladičky (už potřetí...). Takže díky ;)! A vy se nebojte v případě nouze klukům z garáže ozvat.

Koupil jsem a následně nainstaloval jetý podvozek V-Maxx od zdejšího člena. Bál jsem se, fakt bál. Jednak ty zvěsti, co kolují kolem TA-Technix a Raceland, které jsou tu docela rozšířené a hlavně jetý podvozek... bude ještě fungovat?
Nevím, nemám zkušenosti s Racelandem, takže nemohu porovnávat, ale V-Maxx rozhodně průser není a to ani po 4 letech (víc?) života na předchozí Miatce. Po nainstalování jsem si dal křest při průjezdu Prahou a krom dlažebních kostek se nikde žádné šoky nekonaly. A to ani později na okreskách. Podvozek si v rozmezí dvou dnů poměrně hodně sednul, takže ho budu o nějaký cenťák a půl ještě určitě montovat nahoru.

Na okruhu v Mostě už to byla úplně jiná liga. Jsem rád, že jsem si tam předtím vyzkoušel i sérii a tak mohu srovnávat. Těch průměrných -5 vteřin na kolo snad hovoří za vše ;). Nejlepší čas 2:11:92 (odsetinkováno v Premiéře) mě pak opravdu potěšil. Jednak je rozhodně místo pro zlepšení stopy a hlavně s trochou úprav na autě se snad pod 2:10 dostanem.
https://www.youtube.com/watch?v=xz3nNNw ... e=youtu.be

Negativem nainstalování podvozku je potřeba nastavení geometrie. Té se však (hlavně vzadu) na starých nápravách se zarezlými excentry už moc nechtělo, takže vzadu vozím odkony na hodnotách kolem 3st. Na okruhu super, jen těch pneumatik je mi líto...


Další zásadní změnou je přechod na jinou viskozitu oleje. Auto používám hlavně na zábavu, při běžném ježdění už toho zas tak moc nenajezdím, tak jsem si říkal, že by poměrně často používána specifikace 10w60 (Valvoline Racing) neměla uškodit. Hlavním iniciátorem této změny byl hlavně fakt, že se při každém ježdění na okruhu po cca dvou 10ti min. stintech rozezněly hydroštely, které utichly obvykle až druhý den. Nevím samozřejmě přesně, co se tam při těch teplotách děje, ale odhaduju, že už se trhal filtr a mazání neprobíhalo tak, jak by mělo.

Zatím mám na oleji najeto cca 400km, takže nebudu vynášet odborné soudy. 7 stintů na veřejných jízdach v Mostě mi však zatím dává za pravdu. Motor je celkově tišší a hydroštely zatím odpočívaj (nebo pracujou, to nevím...).

Teď už ale opravdu příjde nevyhnutelné řešení rezavých prahů a renovace náprav ;). Snad bude do jara hotovo...
15191085765_c9135000cf_o.jpg


PS: a ještě díky Birdovi za půjčení klíčů na štělování tlumičů ;). Celkově jsem za to fórum rád, už mi ta jedna registrace párkrát pomohla...
Naposledy upravil Jr. dne 12 zář 2014, 09:17, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod AndrewG » 11 zář 2014, 21:26

paráda ! raceland a ta technix sa s vmax fakt nemoze porovnavat, ako flyin miata pise sami ich pouzivaju co za nieco hovori a som si isty ze s ich maksimi pruzinami vzadu by aj tie dlazobne kocky boli ok ;-)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod seatik » 11 zář 2014, 21:57

Jo tak to si jezdil ty v tom Moste..jelo ti to moc hezky,videl sem te docela hodne krat a super ;) :)
Ted si uvědomuju,ze si z rana po prijezd stal pobliz te moji :P
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Igor » 12 zář 2014, 08:49

dobra revjů a dobrej progres sakra.jen tak dal!
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Zed » 12 zář 2014, 10:44

Valvoline 10W60 jezdím od začátku co mám moji a nic jinyho bych ji už nedal, jsem s ním spokojenej a pro naše účely rozhodně lepší volba než origo specifikace.

Jinak jízda super, sere mě, že jsem v neděli nemohl jet taky, Most bych si rád ještě tento rok dal.. nechystáš se na nějakej public trackday?
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Jr. - NA 1.8 (95 )

Příspěvekod Jr. » 12 zář 2014, 11:55

Díky!

Trochu si sypu popel na hlavu, že jsem s tím olejem neposlechl už před sezónou...

Do Mostu se rozhodně ještě s bráchou chystáme. Jednak na další dny otevřených dveří (tam asi zřejmě jen Mazdou) a určitě ještě jedno testování (tam asi jen v bmw), to bych ti dal dopředu určitě vědět.
Dál bychom rádi Vysoké Mýto a jejich "zdokonalovací jízdy". Zatím nemají vypsaný termín, ale předběžně mi říkali, že asi bude 30.9. v uterý 16-19 hod, jen to nemají potvrzené.
Na podzimní měsíce si pak nechávám nějaké Driving Academy, ať už Písek, nebo Sosnová na zničení pár pneu...
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků

cron