no takze vitaj v klube
odcviknut konektor, tak 1cm od konca aby sa dal peiletovat keby si velmi chcel, ale clckspeing sa da kupit celkom lacno na ebayi...
ostanu 2 kable, 2 od bagu jeden od klaksonu.
dal som na kazdy z nich jazyckovy konektor aby som ich mohol naslrdne zapojit ku klaksonu, resp k airbag defeatu.
ako kde kabel do clockspring, je na konci taky vycnievajuci plast ktory zabranuje asi zalomeniu kablu. kabel je uchyteny na tom kusku paskou. odcvaknut, a ten vycnelok spilovat, tak aby vosiel do diery na naboji... teraz sa musim vratit k naboju.
ten kruzok na klakson je tam pripevneny hnusnym ciernym natahovacim lepidlom, treba ho dat dole, ide to pekne srobovakom nemusis sa bat
ked ho das dole zbadas na naboji dieru o ktorej hovorim. da sa cez nu prestrcit kabel, ale nedokazes naboj narazit tak hlboko ako treba ( musis dat naboj dole hlavou, nejako to neovplyvnuje funkcnost, akurat sipka top nie je hore ale dole
).
takze sa vratim ku clock spring. kokretne k tomu plastovemu kusku co trci, ten musis orezat a opilnikovat ak, aby ti vosiel do naboju. sprav to poriadne nech ti to tam ide lahko, mne to ide teocha ztuha ale nepodstatne, zase to nic neovplyvnuje.
takze naboj mas na aute, staci pripojit kabel od truby ku kablu ktory vedie z tlacitla
kedze je truba kovova, konstrukcia volandu funguje ako zem. stlacis tlacidlo (alebo sa dotknes neizǒovanou castou kalu volantu) a trubis. takze to zaizoluj ked toubude fungovat ako ma
ak mas defeat pripoj ho, ak nemas, kup si ho
keby ti nieco nebolo jasne napis, skusal som hladat nez som zacal strihat a rezat, ale neslo to inak... ked som pri tom rezani, musis aj z naboju zo zadu zbrusit kusok... bude ti inak suchat o plast za volantom, neda sa v tym jazdit. piluj naboj, nie ten plast lebo budes zhanat plast rovnako ako ja
keby neprsalo tak ti to aj nafotim, aspon by som mal dovod dat konecne dole volant a spravitprepinac konecne uplne tak ako ma byt