Moc na auto není čas, hodně práce a málo zábavy..., startovní jsem ještě nevyřešil(stále se mu za tepla nechce) zatím sem vyměnil svíčky a koupil silnější kabely, vyndal origo sání a dal kopii KNka, v tomto týdnu snad udělám odstínění a přívod studeného vzduchu, plánuju dát ještě jiný filtr BMC CDA carbon pro lepší zvuk který už teď začíná znít zhruba takový jak si to představuji
Přílohy
in progressMX-5 NB 1.8 1998 Twilight Blue Mica , GuruRacing Roll bar, V-Maxx + Rays, replic K&N air intake
Moc na auto není čas, hodně práce a málo zábavy..., startování jsem ještě nevyřešil(stále se mu za tepla nechce) zatím sem vyměnil svíčky a koupil silnější kabely, vyndal origo sání a dal kopii KNka, v tomto týdnu snad udělám odstínění a přívod studeného vzduchu, plánuju dát ještě jiný filtr BMC CDA carbon pro lepší zvuk který už teď začíná znít zhruba tak jak si to představuji
Přílohy
holky se nemohly vynadivat
a tohle tam
tohle šlo ven
s V8
na svatbe
in progressMX-5 NB 1.8 1998 Twilight Blue Mica , GuruRacing Roll bar, V-Maxx + Rays, replic K&N air intake
Přes zimu odpočívá bonbón v garáži, ale něco se stihlo...... přetěsnění motoru, siláče na celém autě, nové čepy, tlumiče, odstraněn problém se startováním a s max. otáčkami, přední brzdy, JDM kola...., ještě to asi bude chtít spojku, sportovní sedačku a roll bar a budu jakš takš spokojen
Přílohy
in progressMX-5 NB 1.8 1998 Twilight Blue Mica , GuruRacing Roll bar, V-Maxx + Rays, replic K&N air intake