od cafe-racer » 16 zář 2014, 12:59
Ruce pryč od takových blbostí. Tenhle pohyb vniká jednak deformací tělěsa posilovače (černá plechovka), jednak deformací přepážky pod pedálovou konzolou při sešlápnuní brzdového pedálu. Největší riziko při použití toho stopperu vidím samozřejmě při nárazu, kdy se stane přesně to co nemá - deformace se ti přenese přímo na nohy.
Jestli řešíš co nejúčinnější přenos síly z pedálu do hydrauliky, doporučuju zástavbu modernějšího typu brzdového posilovače (nevím zda se dělal i na MX, zkusím zjistit). Zatímco standardní typ má jen štefty na brzdový válec a síly se tímpádem do přepážky přenášejí přes plechovku posilovače (tenký plech) , modernější má prostupné štefty skrz celý posilovač a tenhle efekt je pak menší, deformace posilovače do něj nevstupuje.
Největší rozdíl každopádně poznáš po montáži pancéřových hadic (pokud ještě nemáš), ve srovnání s tímhle ti ten stopper nepřinese zhola nic.
Tolik můj názor.
NC 2.0 '06 kabriolet