Podvozek V-MAXX

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Krivak » 22 zář 2014, 14:23

Nechtělo se mi zakládat nové téma a jelikož se tu taky řešil BC podvozek měl bych otázku. Která ze 3 variant (8/6Kg, 6/5Kg, 5/4Kg) je nejvhodnější pro MX-5 NA? v příští sezóně chci častějš jezdit okruh a auto používám jen na víkendy. Kdyby mi někdo poradil kdo BC jezdí tak budu rád, díky ;) .
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Zed » 22 zář 2014, 14:53

Ptáš se špatně, spíš si polož otázku co je nejvhodnější pro tebe..
Mám 6/5 a na okruzích bych uvítal občas tvrdší pružiny, v provozu jsem za ně ale rád, ještě je to celkem komfortní i po Praze a tvrdší bych zase naopak už nechtěl..
Tady na foru co vím, tak máme BC v NA buď 6/5 (já) nebo 5/4 (kousmen)
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Krivak » 22 zář 2014, 15:05

No právě bych chtěl auto využívat hlavně okruhy nebo víkendové projížďky, po Praze to hodlám využívat jen minimálně. Asi zamířím střední cestou a půjdu taky do těch 6/5Kg. Díky moc ;)
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Otatoy » 23 zář 2014, 08:35

Mám taky tu prostřední variantu a přijde mi to tak akorád. První polovina stupnice je v klidu provozovatelná po běžnejch silnicích a ty nejtvrdší polohy postačí (pro mě) i na okruhu. alespoň mě teda na okruhu náklony neomezují, jsou minimální, dřív to vzdají gumy. Je teda pravda že Zed jezdí na lepších gumách a má i vyšší výkon, takže u něj už to tak dobře fungovat nemusí.. Jako náklony se dají pro čistě okruhové ježdění lehce dohnat i kompresí pružin, ale pak klesá použitelnost na běžných silnicích. Pokud to máš vyloženě jen na okruh, nebál bych se tý nejtvrdší varianty.. ;)
NB 1,8i 1999 10th Anniversary (2587/7500) -Mystique-
NA 1,6i 1991 US verze, automat -Mia-
NA 1,6i 1995

http://www.icabrio.cz
Uživatelský avatar
Otatoy
 
Příspěvky: 290
Obrázky: 5
Registrován: 30 lis 2013, 23:05
Bydliště: Praha 9

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Ryba » 23 zář 2014, 10:01

pak je tu ještě cesta dvou typů pružin a měnit před okruhem, tolik práce to zase neni...
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Miata » 23 zář 2014, 10:07

Mám ty nejmeksi a okreskove řádění perfektní navíc komfortní do města ale na okruhu jsem zatím nebyl...
MX-5 NA silver 96 1.6 komplet Postert + podvozek BC Racing BR-RS 4/5kg alles in ordnung http://www.lennypromotion.cz
+ daily E61 535D :-)
Uživatelský avatar
Miata
 
Příspěvky: 842
Obrázky: 1
Registrován: 23 dub 2010, 10:58
Bydliště: Ostrava

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod AndrewG » 23 zář 2014, 13:40

nebolo by rozumnejsie ako pridavat na tuhosti pruzin kvoli naklonu dat RB stabilizator, ktory je lacnejsi ako pruziny a zachova pochodlie ?
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod Zed » 23 zář 2014, 14:37

Miata: No jo, na tebe jsem zapomněl a to je máš vlastně jako první :)

AndrewG: Stabík kvůli bočním náklonům bude určitě dobrá volba..
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod AndrewG » 23 zář 2014, 15:16

ironia ? neviem na co sluzi stabik ale som v tom ze je prave proti tym bocnym naklonom :-)
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Podvozek V-MAXX

Příspěvekod kopac » 23 zář 2014, 20:06

jj,stabik je dost znat na naklonech. ja sem dal predni z NBcka a je to plne dostacujici.
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 3 návštevníků