Koupě MX-5 NC

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod widar » 01 srp 2014, 07:16

Sice jsem viděl i shnilé auto s pozinkem, ale pokud vím většina automobilek začala dělat pozink až po roce 2000.
Možná vyjedeš jen dvakrát za zimu, ale kdyby náhodou, teplá garáž není pro zimní provoz úplně ideální. Koroze je chemický proces, který se teplem urychluje. Sůl je taky jenom urychlovač...
'98 MX-5 NB, 1.6, 81 kW, Lava orange mica (Mazdaspeed color), Nardi wheel, Bilstein
Obrázek
Uživatelský avatar
widar
 
Příspěvky: 1002
Obrázky: 8
Registrován: 29 čer 2011, 23:03
Bydliště: okres Karviná, Moravskoslezský kraj

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod hospodský » 01 srp 2014, 09:35

V garáži netopím, je tam přes zimu +4. Teplé místo bylo myšleno obrazně.. Jinak ale doufám, že to nebude 2* za zimu, ale týdně. Zní to možná divně, ale k mx-5 jsem se dostal po dlouhém výběru fun caru na zimu. Na nic lepšího jsem prostě nepřišel.. Takže je docela možné, že toho najede přes zimu víc než přes léto :mrgreen: Ovšem je mi jasné, že to někomu bude připadat jako rouhačství. :D
Die Kurvenstar
Uživatelský avatar
hospodský
 
Příspěvky: 459
Registrován: 28 črc 2014, 22:54
Bydliště: Valašské serpentiny

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod PavelS » 03 srp 2014, 10:43

Vůbec ne - jezdil sem s NA několik zim a je to sranda :) Ale to ještě nebyl takovej provoz... Vtipný bylo, že i jednu zimu na letních gumách (2001) a na rozdíl od NC s tím šlo jezdit v podstatě normálně... S NC mě překvapil jednou poprašek sněhu přes dobu co jsem byl hodinu v fitku a málem sem nedojel domů - nechápal jsem, jak i neznatelnej kopeček to nedalo ani se svorem :D Ale to bylo asi gumama...

hospodský píše:Díky.. ;) Měl jsem za to, že NB pozink nemá, když tak hnijou prahy a blatníky.


NA ani NB pozink nemaj - je to znát no... :)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod dopr » 23 zář 2014, 12:04

NCckari, meli jste moznost vyzkouset jizdu s 5 vs 6kvaltem? Jake jsou rozdily? Docela dost mozna budu presedlavat z NB na NC a jsem zvykly na 6kvalt...
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod cafe-racer » 23 zář 2014, 12:44

Šestku řadím povětšinou hned ze čtyřky, jinak bych se ukvedlal k smrti :-) případně dám 5 a nechám ji tam.
Pětikvalty jsem zkoušel a nepřišlo mi, že by to na ty nejzábavnější kvalty (1-2-3) byl kdovíjakej rozdíl, to auto samo o sobě je tak dobrý že je mi víceméně jedno kolik to má převodů :D . Šestka je fajn na delší rychlý úseky, pak to umí jezdit i za 6-7 litrů.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod tohico » 23 zář 2014, 14:03

6 rychlostní převodovka by hlavně stála za příplatek s tím, že NC 2.0 s 6 kvaltem má LSD.
Uživatelský avatar
tohico
 
Příspěvky: 85
Registrován: 10 úno 2014, 20:50
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod Gabriel » 23 zář 2014, 14:39

cafe-racer píše:Šestku řadím povětšinou hned ze čtyřky, jinak bych se ukvedlal k smrti :-) případně dám 5 a nechám ji tam.
Pětikvalty jsem zkoušel a nepřišlo mi, že by to na ty nejzábavnější kvalty (1-2-3) byl kdovíjakej rozdíl, to auto samo o sobě je tak dobrý že je mi víceméně jedno kolik to má převodů :D . Šestka je fajn na delší rychlý úseky, pak to umí jezdit i za 6-7 litrů.


Tohle přesně potvrzuju, ta 5ka je spíš čtyřiapůltý stupeň.
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).
Gabriel
 
Příspěvky: 86
Registrován: 19 čer 2014, 13:56
Bydliště: Praha

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod dopr » 23 zář 2014, 15:06

tohico: Mam pocit, ze vsechny evropske 2.0 mely LSD nehlede na prevodovku, ale to me az tak netrapi, protoze bez LSD Mazdu nechci.

Gabriel, cafe-racer: diky za info. Slysel jsem, ze 6tka je u NC dlouha, dalnicni. Ne jak u NB.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod tohico » 23 zář 2014, 15:19

Okay, o tom nic nevím, že byly rozdílné verze 2.0 pro Evropu. Já jen že všude zmiňují ten 6 kvalt pro LSD.
Uživatelský avatar
tohico
 
Příspěvky: 85
Registrován: 10 úno 2014, 20:50
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Koupě MX-5 NC

Příspěvekod cafe-racer » 24 zář 2014, 14:20

Znate nekdo prevodove pomery NC? Vcera jsem to hledal a nic moc, kolik odkazu tolik variant ;) podle jedne verze vychazela ctyrka u 5st navlas stejne jako petka u 6st.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 130 návštevníků

cron