Tak zase par novinek ))
Jednoho patecniho vecera jsem dostal zpravu, ze se s mistnima na chvili sejdeme u jednoho nakupaku. Po chvili schuzovani zacalo prset a bylo jasne, ze takhle to dale nepujde, takze rada starsich rozhodla a slo se prasit do industrialni casti. Uz jsem tam jednou s nima byl, tehdy pouze jako pasazer. Tentokrat jsem jel svym, takze byla prilezitost trochu vyzkouset, co jsem to postavil za frankensteina
Na to, ze jsem se zucastnil po prve bych rekl, ze jsem dopadl velice slusne, zadne odreniny, nic ohnuteho, jen zadni gumy na vyhozeni i presto, ze bylo mokro. No a hlavne usmev od ucha k uchu jak male dite
Tady je jedna schuzovaci na place, vzadu se blysti ssr mk1 ))
Doma jsem ale zjistil, ze mi >nejspise< (naprosto urcite) fouklo tesneni v diffu a trochu unika olej. Ze ja debil ty tesneni nevymenil rovnou vsechny, kdyz jsem diff nandaval na auto!!! Zvladnu to bocni tesneni vymenit, aniz bych sundaval diff z auta? Vim, ze to jde na tech puvodnich diffech, co maji poloosy rozkladaci na dve casti, ale nejsem si jisty timhle...
Dale jsem se jal vyresit zakladni problem, na ktery jsem prisel v ten patek. Kdyz bych nedejboze zapadl nekam spatne, odkud bych se nemohl vyhrabat, tak me nema nikdo jak vytahnout, protoze tazne oka jsou fuc... a protoze jsem takovy jaky jsem, tak jsem si musel koupit strap od Takaty, ktery mi ladi s pasama, samozrejme
u techle je treba davat pozor, aby clovek koupil pravy kus, zadnou levarnu. Takze nekupovat od tipka na mx5nutz foru, ale pekne vlezt k oficialnimu dealerovi a zacvakat, prece jen kdyz za to nekdo trhne autem, tak to musi vydrzet a auto vytahnout, ne rupnout.
Pomalicku jsem taky zacal resit ten interier. Sparco Sprint V uz mam par tydnu v obyvaku, ale u ridice nestaci navrtat pojezdy, je treba udelat jakesi mezikusy. Na to je treba byt venku u auta v zime a na to ja ted nemam nervy, takze v ni obcas sedim a hraju hry na mobilu
kdyz by tady byla nejaka obet, ktera s tim ma zkusenosti, pripadne nejake nakresy ci miry, tak sem s nima prosim ))
Dale mel Nas na mx5nutz vyprodej, na d1 naboje, tak jsem si konecne jeden vzal - tohle jsem mel v planu uz snad dva roky! Nejdrive to byl celkem nezvyk, mit volant tak blizko u sebe, ale clovek si na to rychle zvykne a je to opravdu lepsi. Nevyhoda ale je, ze ted uz musim sundavat ruce z volantu, abych dal blinkr...
No a simultalne s nabou jsem resil jiny volant. Moje sparco uz je znacne osahane (coz jde mozna spravit tim specialnim hrebenem), ale hlavne me ten semis uz dlouhou dobu nebere, protoze mnohem radeji jezdim bez rukavic. Samozrejme dat 200 liber za nove Nardi neprichazelo v uvahu a proto jsem to uz dlouhe mesice odkladal. Az jsem si vzpomel, ze do nekterych mx5tek se Nardi davaly od vyroby. Lidi je nechteji, protoze jsou poradne osklive! Tedy, dle meho vkusu, jen kdyz maji na sobe ten gumovy kryt... Zatim je to takto bez klaksonu, ten originalni je prilis vystouply, aby prolezl tim gumovym nesmyslem. Budto najdu Nardi klakson ve spravnem rozmeru a nebo zkusim vyrobit neco, cim tu diru zastinim. Neni to deepcorn, takze je o neco dale nez to Sparco, ale porad je mnohem blize, nez bylo sparco bez d1 naby. Takze pro me naprosto optimalni vzdalenost, HURA!!!
Ode me zatim vse, kdyz by mel nekdo tipy ohledne toho diffu, upevneni sedacky ci zastineni ten diry od klaksonu, tak prosim sem s tim!
Diky!
Jirka