Tak jsme v tom taky!
Původně jsem vyhlížel NC Expression 2.0 s co nejmenším nájezdem, když se ale na mobile.de objevila tato faceliftovaná verze za cenu shodnou, za jakou se prodává předfacelift, navíc s 30k km "na krku" bylo jasno. Mimo jiné i díky barvě, kterou si žena zamilovala a víte, jak to chodí. Ženy se přece mají poslouchat...
Samozřejmě by se mi líbil Sport Line s recaro sedačkami, avšak ceny byly daleko, daleko za mým rozpočtem. Takže doufám, že nikoho z vás se Sport Line nepotkám a nebudu si rvát vlasy, že jsem měl ty rohlíky s hořticí jíst ještě o rok déle...
Auto pochází z Esslingenu, kousek před Stuttgartem. Zamluvili jsme ji hned jak se na mobile.de objevila. Mám velké štěstí, že švagr v očekávání umí skvěle německy a pár aut z de už si přivezl. Takže rychlá akce, v poledne vyrazit na 750 km dlouhou cestu, večer přespat a ráno pro auto. Mazda stála v malém, doslova rodinném bazárku. Nízká cena (totéž se v onom čase prodávalo za minimálně 60k více) byla dána dle jejich slov tím, že se majitelka rozvádí a chtějí peníze pro jednoduché vypořádání. Mohl by to říct každý, ale ověření posledního servisu dle VIN souhlasilo se serviskou, navíc je tam platná garance přes CarGarantie ještě na rok, majitelka pojištění souhlasila s techničákem, navíc auto uvnitř jako nové. Možná majitelce odpovídají i ta trošku vícce otlouklá kola, ale to je tak jediná vada na dokonalé kráse
za nižší cenu ale může pravděpodobně i to, že jde o 5kvalt, což je na 2.0 neobvyklé. U nás se myslím tato kombinace neprodávala vůbec, v DE jen po nějaký omezený čas. 6q byl za příplatek. Upřímně je mi to fuk
V plánu je přes zimu našetřit na černě lakované rollbars. Koně to nepřidá, ale auto se musí líbit. Do motoru sahat nehodlám, přece jsen jsem homo počítačus, takže na ty věci pod kapotou se sice rád dívám, ale abych jim rozuměl...