Oproti 1,6 to jede jinak, nicméně žádný zahnědění spodního prádla se nekoná... Je znát, že motor jede víc ,,vocpodu,, a vršek asi nebude zas tak markantně rozdílnej. Ona když se 1,6 rozfouká tak jede taky hezky... Tohle rozfoukat půjde jednodušeji, nicméně žádná zásadní střelba se nekonala, auto není přihlášené a nerad bych ucho utrhl...
Koneckonců, aby mě to nelákalo tak jsem čerstvě zpojízdněné auto znepojízdnil. Ještě k původnímu problému. Opravdu se nejednalo o řídící jednotku, ale o snímač klikového hřídele a šlo o klasickej německej systém jak na zákazníkovi zarejžovat s vyměňováním dílů, místo aby se hledala závada... Ne, že by se mi to nelíbilo, protože jsem si díky tomu mohl dovolit právě Sportive v parádním stavu...
K znepojízdňování, autu za dobu stání narezly kotouče v nečinných plochách do nekoukatelného stavu, takže jsem je sundal. Očistím je, při té příležitosti nechám přetočit a natřu. Dál jsem objevil úložiště listí, břízových semínek a dalších nekultur v přední části prahu pod blatníkem. Vysát to nejde, vyšťourat to nejde, takže plastový podběh ven, blatník odšroubit a odehnout. Byla toho slušná hromádka a doporučuji to udělat každému. Suché to nebylo... Zřejmě to vytřu nějakou vazelínou a bude...
- okyslé kotůče
- přebytečná zátěž
- na špalkách...