Před měsícem jsem se stal šťastným majitelem téhle mazdičky. Jezdí se mi sní líp a líp, takže už si zaslouží být v místní galerii
Jedná se o 1.6 ve verzi Phoenix a roku výroby (asi) 2002. Před nákupem, jsem měl půjčenou 1.8 107 kW a byl jsem trošku zklamaný z motoru a říkal si, že 1.6 nechci ani náhodou. Ale 1.8 v pěkným stavu a za přijatelný prachy k sehnání nebyla. Můj problém totiž je, že když si něco usmyslím, tak to musí být co nejdřív. Šetření a čekání na 1.8 by mě zabilo a stejně by to za to nestálo, po rovině nejede ani jedna z nich
Dřív jsem se o tyhle auta vůbec nezajímal. Jezdil jsem v TDI a myslel si, že pokud auto netlačí do sedačky jak zběsilý, tak je to auto na houby, ale to byl velký OMYL!! Teď jezdím s autem každý den do práce a maximálně si to užívám. Raději volím o 8 km delší trasu, ale je tam tak krásná silnice. Dva pruhy, nový asfalt, nulový provoz a samá zatáčka
Vyjde to sice trošku dráž než s předchozím autem, ale zábava nesrovnatelná
Provedené opravy:Vyvaření
Nový lak
Úpravy:Swap 1.8 VVT
6 spd převodovka
Samosvorný diferenciál
Změna stálého převodu na 4.1
Spojka z 1.6
Odlehčený setrvačník 4,3 kg
Podvozek V-MAXX Extreme
Polyuretanové silentbloky Shore 95 A
H&R stabilizační tyče
Desky Hawk HP+
Pneu Toyo R888 a Nankang AR-1
Vyvrakovaný posilovač řízení (někdo nemusí brát jako upgrade
)
Jednotka ME221
Roll bar
Skořepiny + 6 bodobé pásy
Výztuhy ze Sportive
Velký hliníkový chladič
Plánované úpravy:Komplet výfuk od RacingBeat
zvýšení kompresního poměru
Rozšiřovací podložky