Drzko: NBFL 1.8 po smrti

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod hroche » 09 úno 2015, 11:39

problém nejde vyndat šroub: pokud ti to pomůže v mém případě byl ten šroub ohnutý
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 09 úno 2015, 12:34

hroche píše:problém nejde vyndat šroub: pokud ti to pomůže v mém případě byl ten šroub ohnutý


a ako si to riešil? silou? alebo rozrezať v strede tehlice?
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod hroche » 09 úno 2015, 15:35

kombinace síly, wd40 a tepla. na jedné těhlici byl ten šroub přirezlej a na druhé ohnutej perfektní kombinace
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 12 úno 2015, 21:33

Po dni kupania vo wdcku to povolilo :)
Takze vyborne spravy:
image.jpg


Ale aj trochu menej dobre, nejde mi vybrat tehlica z poloosi a na jednom kotuci mi ostal kusnuty strmen..
Teraz by som chcel osetrit ramena, naladovat nove silace a dat ich naspat, potom budu na rade brzdy :twisted:
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 09 bře 2015, 10:42

Let' do the news! :D

Nakoniec sa všetko podarilo rozobrať, ramená sú obrúsené a nanovo nafarbené, siláče sú na mieste, a auto je už aj znova zložené, pretože mi bol urýchlene ukončený nájom garáže kde som na aute pracoval :D

Všetky čapy na prednej náprave sú vymenené, horné ramená som riešil prelisovaním samotného čapu, to bude iste viacero ľudí zaujímať z dlhodobého hľadiska, či to bude držať (mňa teda tiež :D )

Fotiek tým pádom veľa nie je, mám len dva cvaky.
up.jpg

down.jpg


Teraz je na rade geometria, následne brzdy.
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod kubec99 » 09 bře 2015, 22:29

Nadhera ;-) Nalisoval si na horne ramena tie MOOG capy?
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 10 bře 2015, 10:10

kubec99 píše:Nadhera ;-) Nalisoval si na horne ramena tie MOOG capy?


Dik, som celkom rád že to mám hotové :D

Moogy boli pôvodný plán, ale pre nedostatok času som nemohol čakať na dodanie a bral som RTS ktoré boli na sklade. Takže uvidíme. Mechanik mi vravel že ich na iné autá používa bežne a nemá s nimi problémy.
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod kubec99 » 15 bře 2015, 23:29

Tie RTS su priamo urcene na MX-5, alebo si ich zvolil na zaklade rozmerov povodneho capu?
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 16 bře 2015, 11:37

Boli priamo na MX-5 sa mi zdá, každopádne mi ich ponúkol ecat na Elite ako diel. A vizuálne mali rovnaké rozmery, takže by to malo byť v pohode.
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

Re: Drzko: NBFL 1.8 Camel - nové prahy + lak

Příspěvekod drzko » 15 črc 2015, 10:30

Takže po dlhšej dobe nejaký update:

Veľké ďakujem PetroviS a jeho tatkovi, ktorí so mnou strávili celé nedeľné dopoludnie a zisťovali čo mi to tam lupká na podvozku - tesne pred rezignáciou a odchodom zistili, že nemám dotiahnuté krycie plechy s výstuhami pod prevodovkou, takže rada pre všetkých majiteľov Sportiviek: skôr ako vymeníte všetky siláče a čapy na ramenách, skúste dotiahnuť matky, možno ušetríte kopu peňazí :D :D
zároveň pri hľadaní vyšlo najavo, že nalisovanie čapov do horných ramien je síce dobrý nápad, ale záleží od prevedenia - to moje nebolo 100%, takže mi to Peťo chytil na dvoch miestach zvarom.

Odvtedy auto jazdilo bez problémov od podvozku, takže som veľmi spokojný

Včera som začal upratovanie v motorovom priestore - vyhodenie uhlia podľa Efkovho návodu a výmena a presunutie nádoby ostrekovačov. Uhlie pohoda, akurát som to urobil tak, aby išlo všetko vrátiť, čiže som nič nerezal. Presun nádoby musím dnes ešte doriešiť káblovanie k čerpadlu, fotky nahodím čoskoro.

Na záver otázka ohľadom štartovania - v poslednej dobe sa sem tam stane, že pri naštartovaní mi vyletia voľnobežné otáčky hore a potom klesnú až tak, že auto skoro skape - nestretli ste sa s tým/čo môže byť príčina? Káble aj sviečky sú vymenené.
1.8 NBFL
drzko
 
Příspěvky: 353
Registrován: 20 říj 2013, 13:51
Bydliště: Bratislava - Záhorská Bystrica

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 103 návštevníků

cron