Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Příspěvekod dopr » 03 čer 2015, 08:10

cafe-racer: A mas 5 nebo 6kvalt?
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Příspěvekod cafe-racer » 03 čer 2015, 09:34

NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Příspěvekod Oliff » 03 čer 2015, 18:01

cafe-racer píše:Zajímavý, u mě to na dvojku pustí bezmála do 120kmh.
Asi bys ještě něco nahnal na úplným začátku spojkou.


120 km/h na 2ku? Tak to máš nějakou jinou převodovku.
MX-5 NC 2,0i Revolution 7/2008, dříve Mazda MX-5 NBFL Sportive 107kW/146k 10/2002
Uživatelský avatar
Oliff
 
Příspěvky: 168
Obrázky: 8
Registrován: 01 bře 2012, 04:19
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Příspěvekod PavelS » 03 čer 2015, 18:18

m8rinek píše:Jeee NC už má zase důstojnej tlakoměr oleje :)))

Nema, taky pocita skrz ECU... :lol:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Příspěvekod m8rinek » 03 čer 2015, 19:29

Nene, takže to je ještě větší ,,fejk,, než na NB? :D
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Příspěvekod cafe-racer » 03 čer 2015, 20:10

Oprava : mám to navlas stejně jako Olif. 2° = přesně 100 kmh.
(dnes jsem jel mazdou do práce, takže jsem to začerstva ověřil).
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Příspěvekod PavelS » 03 čer 2015, 21:27

Je to napojený na otáčky a snímač nízkýho tlaku - čili to spadne podle snímače na nulu, ale jinak hodnoty jsou počítaný ECU podle různých údajů :))
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Příspěvekod Oliff » 05 čer 2015, 00:52

Tak jsem se dneska nechal zlákat hezkým počasím a vidinou prázdné trati na Autodromu Most :D . Můj první zážitek na hraně možností sériové NC je opravdu perfektní, chová se nádherně čitelně a než vás vytrestá, dlouze zvedne prst. Po téhle zkušenosti začínám laborovat s myšlenkou, jestli je vůbec třeba nějak zasahovat do nastavení, až tak se mi těch 6 ostrých kol líbilo. Pokud někoho zajímá čas, ve střihovém programu změřeno 2:09,69 sám a 2:10,3 s pasažérem a to na první svezení není špatný. Oproti NBFL se chová víc přetáčivě, ale dá se s ní po celou dobu zatáčky úžasně pracovat. Video sem dám zítra, nebo pozítří. :D
MX-5 NC 2,0i Revolution 7/2008, dříve Mazda MX-5 NBFL Sportive 107kW/146k 10/2002
Uživatelský avatar
Oliff
 
Příspěvky: 168
Obrázky: 8
Registrován: 01 bře 2012, 04:19
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Oliff MX-5 NC 2.0, NB 1,8 Sportive 107 kW

Příspěvekod Oliff » 06 čer 2015, 18:35

MX-5 NC 2,0i Revolution 7/2008, dříve Mazda MX-5 NBFL Sportive 107kW/146k 10/2002
Uživatelský avatar
Oliff
 
Příspěvky: 168
Obrázky: 8
Registrován: 01 bře 2012, 04:19
Bydliště: Karlovy Vary

Předchozí

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 109 návštevníků

cron