...uz asi po treti prepisuju uvod tohoto reportu, protoze uz je to treti den, kdy ho pisu
asi strategicky spatne rozhodnuti psat report pred spanim vzdycky po par radcich usnu!
Tak tedy...
Tento report uz pisu z postele v Londyne, kam jsem se ve stredu prestehoval z pracovnich duvodu. A co auto? Samozrejme, samozrejme, ze sla se mnou!
O tom ale az priste...
Kde jsem tedy minule byl... brecel jsem, ze auto nejezdi. Auto uz pochopitelne jezdi, ale predchazelo tomu patricne drama, ktere, myslim si, jeste uplne neskoncilo - nebo respektive, pomalu a jiste usti do noveho drama
Konec koncu tak, jak to s autarskymi projekty byva, nikdy tomu neni konec
Minule jsem ale skoncil tim, ze jsem ocekaval doruceni jistych balicku... Zacneme tedy balickem prvnim. V prvnim balicku mi dorazilo smilovani se od kluku ze Specialturba ve forme Garrettu GT2560R. Kluci vedi, ze jsem student skudlic a social, a tak mi udelali opravdu veliky favour - po tom, co jsem jim dodal ruzne soucastky jako turbine housing, compressor housing, atp. mi sestavili vlastne noveho sneka.
Vice ke snekovi - rovnez se mu rika T28R, coz je vlastne kulickova verze T28, kterou muzete najit treba v Nissanu s14, T28R se davaly standardne do u nas v Cechach mene vidanych s15tek. Na B6 je to relativne velke turbo, ale rikal jsem si, ze go big or go home! V momente, kdy pisu tyto radky uz moc dobre vim, jak se turbo na aute chova a musim rict, ze jsem nadmiru spokojeny – o tom vice ale priste, tady je uz fotka zmineneho krasavce ))
Kdyz mi Filip balik posilal, tak zminil, ze prihodil male prekvapko, ktere se mi bude hodit, a taky ze jo
je treba represent!
Ted se presuneme na balicek cislo dve. V tu samou dobu mi dorazily dily od Matuse (Rudy). Zpracovani je fakt paradni a tak samo Matus je pan - bombardoval jsem ho ruznyma stupidnima otazkama behem cele stavby a mel se mnou neskutecnou trpelivost! Takze velky respekt jemu )) Cely kit je dobre promysleny a hezky zpracovany, urcite doporucuji!
Takze s dilama doma jsem se mohl pustit do prace a celou tu nadheru proste slozit [jsem si myslel]. Ooo jak moc jsem se mylil
Prisel jsem k autu a rikam si, ze aspon udelam zatim test fitment svodu a turba. No, vubec se tam tomu nechtelo vejit… Chvilku jsem si nad tim lamal hlavu, az jsem pak vytasil kladivo a zacal do toho busit (ne do svodu, ani do turba, nybrz do auta jako takoveho). Zkousim znova a zjistuju, ze mi tam navic jeste vadi hadice a trubka na vodu a pumpa posilovace rizeni... v tento moment jsem si rikal, ze to bude skutecne lahudka
Tak jsem to vsechno posundaval, abych zjistil, jak moc to jsem v prdeli...
Nevim jak to mate vy, ale u aut ja mivam takovy ten momentalni pocit >je to totalne v haji<, pak se trochu projdu, neco treba snim, prijdu zpatky a rikam si >jo ubrat tady, pridat tady a super<
Takze nakonec doslo na plan pouziti saciho kolena z sr20det, ktere vice ci mene pasuje, coz mi na milimetry umoznilo nechat posilovac rizeni – toho se mi zbavovat nechce, alespon zatim ne ))
No a abych trochu poupravil ten bordel, co jsem zacal kladivem... Rika se, ze clovek by si to mel nejdriv trochu nastudovat a pak do toho vseho busit. To je ale pro bourlivce jako jsem ja obcas ponekud tezke. Inu zjistil jsem, ze i kit od Flyinmiata s T28R se potyka s podobnym problemem a FM tak rika, ze je treba trochu riznout do karoserie a lem zabusit co nejvice to jde. Tak jsem i udelal, jak v miste pro turbo tak v miste pro downpipe a pak jsem to cele fouknul do cerna, at trochu zamaskuju ten bugr, co jsem zpusobil
vysledek neni zas tak spatny...
Potom jsem to zacal davat dohromady, coz az na par mensich detailu slo celkem hladce. Bohuzel ale tim, ze nektere veci byly vyresene trochu boro zpusobem, tak to nebylo na dlouho a jak jsem slavnostne nastartoval, tak mi to zaclo vsude chcat vodu a olej, EJ
to mi patri... Takze znova! Vsechno dolu a jeste jednou a lepe. [dost snadno se to rika, ale dela se to opravdu hodne spatne]
Jak uz jsem rekl, chladici kapaline se zachtelo byt radeji na zamkove dlazbe, nez-li kolovat u me pod kapotou. Ani nebylo divu, z nejakeho duvodu mi vubec nebylo blbe tam nacpat ten nesmysl nalevo, co jsme s Kubou slozili z veci, co se ruzne valely kolem
Takze ve stage 2 jsem si dal tu praci, aby to nejak vypadalo a skutecne to poradne tesnilo...
Je to tam vsechno docela na knap, ale uspesne vcelku funkcni )) vzadu je tam videt i trubka na oil drain, o te se nebudu moc rozepisovat, tu vec od srdce nesnasim... neumim ani spocitat kolikrat jsem ji mel venku, abych ji natvaroval tak, aby vedla spravne a niceho se nedotykala. A svine i tak porad lehce tece.
Ne, porad jsem jeste nedostal rozum. Ano, porad jsme u me na parkovisti pred barakem
... i za deste!
Nakonec vse relativne dobre dopadlo... Paradoxne mam snad nejvetsi radost z toho, ze jsem byl schopny zase pouzit muj stary K&N filtr. Na mem starem setupu pouzit nesel, protoze tam bylo malo mista, takze mi Jordan daroval svuj mensi, ktery mu lezel na policce. S usmevem na ksichte hlasim, ze Jordanovi jsem jeho filtr po dvou a pul letech vratil, svuj K&N jsem vycistil a naolejoval a je zase pod kapotou! A co je na nem vlastne tak mega? On je to totiz filtr z Dankovo z4, ktery u me skoncil tak, ze jsme se jednou nalili, jemu dosly prachy a pak mi misto piv a panaku dal tento filtr
takze je to takova vec pro good luck! Je tam tak hezky schovany...
A tady uz dve fotky takrka momentalni verze setupu... tady jeste nebyly ani podlozky ohnute, bylo to teprve fresh poskladano dohromady ))
Tady se pro dnesek zastavim, pujdu se najist a trochu si zacvicit. V pristim reportu prijde na radu shakedown a moje Londynska vyprava – mimo jine jsem po ceste potkal pro mx5tkare jednu hodne zasadni vec, pro me po prve nazivo! (takze ted uz je snad vsem jasne, co jsem potkal, ze
)
Tak at to jde ))