TeeJay píše:Ok, pár hodin práce a je to. Díky za rady a nápady...
Co se týká zatlačení pístku v zadních třmenech - mám tam velký sportive brzdy, nevím, jestli to není u normálních jinak.
Každopádně celá věda byla v tom, že se zezadu třmenu vyšrouboval šroubek (nějaká čtrnáctka tuším), pod kterým se schovával mechanismus ovládaný imbusem (4mm), se kterým se jen točilo a píst sám zajel.
A protože jak jsem zjistil, tak ten stejný mechanismus zároveň slouží k nastavení ruční brzdy (pokud nechcete, aby nebylo třeba ji zvedak tak moc nahoru, a hlavně aby fungovala), tak když se třmen zase zamontuje, je potřeba imbus zase zpátky utáhnout, dokud to jde relativně lehce, a pak ještě o 1/3 otáčky zase povolit a ruční brzda je perfektně vyladěná.
ATE Plastilube jsem nestihl sehnat, takže přišla na řadu německá měděná pasta za dvě kila, která by měla splnit účel stejně dobře. Namazal jsem styčnou plochu disku s ukotvením, šrouby a plíšky na destičkách - doporučuje to i výrobce destiček, ATE. Tu přední jsem asi mazat nemusel a už vůbec ne po celým povrchu, ale když to normálně rezne, proč nezkusit, co udělá trošku pasty i na plíšku vnější destičky...
Brzdovka šla přesně podle videa, sundal jsem gumovou čepičku z odvzdušňovacího šroubu, nasadil na šroubek prstýnek, připravil si půllitrovou láhev s těsnou dírou ve víčku a hadičkou, která přesně sedla na odzvušňovák. Stará kapalina šla ven pumpováním pedálu, nechtěl jsem odvzdušňovák povolovat úplně. Před dolitím kapaliny jsem šroubek útáhl, dokud byl pedál sešlápnutej, aby se dovnitř nedostal vzduch nebo stará brzdovka z lahve. Byli jsme na to dva, takže to šlo rychle. Brzdovku jsem stále doléval novou a pumpoval s každým třmenem tak dlouho, dokud nevytékala čistá (nová) brzdovka. A k mému překvapení mi litr stačil, takže mám připravené zásoby zase na příště...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 152 návštevníků