daily car

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: daily car

Příspěvekod Mike » 19 lis 2015, 12:35

D5 je geniální motor. jede to, žere to málo, je to spolehlivý
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: daily car

Příspěvekod begbie » 19 lis 2015, 12:46

Motory od Fordu jsou možná ok, ale D5 je úplně jiná liga. Volvo doporučuju, ideálně V70.
begbie
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 led 2013, 19:05

Re: daily car

Příspěvekod hroche » 19 lis 2015, 13:48

jen upozorňuji že nebudu kupovat já ale kamarád já mám být jen jako jeho technická podpora. V70 asi chtít nebude prý už je to moc velký pro jeho potřebu
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: daily car

Příspěvekod peetrys » 19 lis 2015, 14:31

Volvem jezdím už mnoho let. Měl jsem V40, S60 a teď mám V70.
V50 nebrat a když už, tak jedině benzín 2.4.
V70 s D5 je super, ale žere rozhodně víc než koncern. Pokud kamarád nemá velký nájezd, je ideál benzín 2.4, 125kW. Ten motor je nesmrtelný . Nemá turbo(silnější motorizace ano) a dá se s tím v pohodě jezdit za 9 litrů. a co se pohodlí týče, tak oproti V50 je to jiný vesmír. V50 tak nevypadá, ale je uvnitř dost stísněná. Ať si kamarád vyzkouší obě auta...
je: MX-5 NCFL 2.0 Revolution PRHT, Crystal White Pearl, Recaro, Bilstein
bylo: NBFL Sportive 1.8
bylo: NB 1.6
---------------------------------
http://djp.rajce.idnes.cz/
peetrys
 
Příspěvky: 156
Registrován: 25 bře 2012, 13:13

Re: daily car

Příspěvekod riderhenry » 19 lis 2015, 23:33

Mám docela dost zkušeností s D5 v XC90 (před FL) a v současné S60 a motory jsou to docela zajímavé. V obou autech mají vyšší spotřebu, než konkurence při podobných výkonech (u XC90 cca 10l, u S60 lehce pod 8l), ale mají moc příjemný projev a takový specifický zvuk, který je na ropáka velmi příjemný. Dost špatné jsou u Volva klasické automaty, tam jsou dost pozadu (nemluvím o "fordích" dvojspojkách). Spolehlivost dle různých statistik průměrná. Osobně mě hodně oslovuje design jak exteriéru, tak interiéru, pohodlné sedačky a opravdu upřímná snaha o maximální bezpečí, narozdíl od snažení marketingového všude možně jinde.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: daily car

Příspěvekod Mike » 20 lis 2015, 12:32

Těch 8 l mě docela překvapuje.
Známá má s60 asi 2004 rok a jezdí s d5 do šesti a půl. A nejezdí jak s hnojem.
Pro srovnání kamarád má superba mk1 se 120kw? v6 naftou (pravda s automatem) jezdí za cca o litr víc a řekl bych, že víc klidně než známá s tim volvem.
Ale tohle se strašně špatně srovnána, jiná noha, jiná spotřeba.
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: daily car

Příspěvekod cafe-racer » 20 lis 2015, 13:12

riderhenry píše:Dost špatné jsou u Volva klasické automaty, tam jsou dost pozadu (nemluvím o "fordích" dvojspojkách

Proto mám místo V70 Mondeo ... V70 je krásný, 5-tiválcovej diesel je příjemnej na svezení ale 5°je pro automat málo. 6° Aisin montovali taky, ale s ním bylo Mondeo výrazně levnější, takže jsem mu dal přednost před V70.
Dvouspojku do komfortního daily auta nechci :) do MX-5 klidně, tam bych naopak měnič nesnesl.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: daily car

Příspěvekod riderhenry » 21 lis 2015, 01:53

Mike píše:Těch 8 l mě docela překvapuje.


Podle spritmonitoru má aktuální generace automat + AWD spotřebu 7.5 l v průměru, takže se až tak nevymykáme (je to myslím u nás 7.7 nebo 7.8 l po 200 000 km), ale asi mluvím o novějším autě, než jaké se diskutuje. Ještě mě napadla jedna věc, když jsem si uvědomil ten nájezd a celkově opotřebení - konkrétně ta S60 neměla zatím jedinou závadu, což samozřejmě může být jen o štěstí, ale co je víc zajímavé - interiér vypadá pořád jako nový, a to nepřeháním. U XC90 byla touto dobou už prodřená sedačka, občas myslím někde i něco vrzlo, ošoupaný volant... Takže v tomto ohledu naprostá paráda. Navíc je auto v kombinaci "krémová" + hnědá.

Ty automaty jsou u Volva obecně prostě trochu pozadu, ale to je asi úděl menších automobilek.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků

cron