PeterS - Miata NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod VojtaS » 23 lis 2015, 09:54

Takže Exh-Intake spraviť, hlavu spraviť pri jednom a vyčistiť motor, CAI + AFM z RX-7,...

Téhle větě bych nerozuměl ani kdyby byla česky :-D
Exhintake tuším o co jde, ale ten zbytek ani trochu. Můžeš to prosím pro nás technickýh informací chtivé trochu rozvést?
Díky
1994 Mazda MX-5 Miata,Black/Tan, M Edition
EX: 1998 Mazda MX-5, Evolution Orange
Uživatelský avatar
VojtaS
 
Příspěvky: 265
Obrázky: 2
Registrován: 27 led 2012, 13:45
Bydliště: Plzeň / České Budějovice

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod kopac » 23 lis 2015, 10:55

Exh-In - budes davat 323turbo vacky? nebo je nejaka este jina moznost?
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod vojtiiisek » 23 lis 2015, 14:26

VojtaS píše:Takže Exh-Intake spraviť, hlavu spraviť pri jednom a vyčistiť motor, CAI + AFM z RX-7,...

Téhle větě bych nerozuměl ani kdyby byla česky :-D
Exhintake tuším o co jde, ale ten zbytek ani trochu. Můžeš to prosím pro nás technickýh informací chtivé trochu rozvést?
Díky


Exhintake mod- Výfuková vačka z hlavy BP4W( evropské NB mají všechny tuhle vačku, Američani to shání všude možně, prodávaná jako Mazdaspeed vačka) na místo intake vačky- podle různých for okolo 9hp
AFM z RX7- jde o větší váhu vzduchu, lepší flow od 6tis otáček, jinak zbytečnost- s vačkou bych tipnul tak 12hp nahoru
CAI- že by Air Cold Intake ? :lol:
NA > NBFL > NB > NC

*Se silným autem jsi rychlý na rovinkách, s lehkým autem všude* Colin Chapman
Uživatelský avatar
vojtiiisek
 
Příspěvky: 459
Registrován: 08 črc 2011, 19:58
Bydliště: Brno

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod vhml » 23 lis 2015, 15:25

Ta váha se týká ale jen NAčka ne? Na NB mám váhu o průměru hadice cca 70mm. Chtěl jsem ji kvůli spotřebě vyměnit, přivezl si váhu z 323 a ona má jen 60mm :-/
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod VojtaS » 23 lis 2015, 16:16

Vojto díky za vysvětlení.
tzn, že vačka by mě na mojí US verzi mohla zajímat. (sorry za OT)
1994 Mazda MX-5 Miata,Black/Tan, M Edition
EX: 1998 Mazda MX-5, Evolution Orange
Uživatelský avatar
VojtaS
 
Příspěvky: 265
Obrázky: 2
Registrován: 27 led 2012, 13:45
Bydliště: Plzeň / České Budějovice

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod PeterS » 23 lis 2015, 16:56

Jirka píše:Fotky krásné, o tom žádná! Ale že nenapíšeš, když se vypravíš na Myjavu? My si udělali výlet 31.10 do Piešťan a projížděli právě okolo Myjavy ;)

A tvůj plán na 2016 vypadá tuze lákavě! Mám brát tvůj popis jako pozvánku "přidejte se, kdo chcete"? ;)

:shock: Jirka :oops: promiň ... my sme jeli 1.11. ... hmmm klidne ja budu rád ;) domluvíme se na tripu :D

kopac píše:Exh-In - budes davat 323turbo vacky? nebo je nejaka este jina moznost?

je iná čítaj nižšie ;)

VojtaS píše:Vojto díky za vysvětlení.
tzn, že vačka by mě na mojí US verzi mohla zajímat. (sorry za OT)


hmmm myslím že nie :(

vojtiiisek píše:
Exhintake mod- Výfuková vačka z hlavy BP4W( evropské NB mají všechny tuhle vačku, Američani to shání všude možně, prodávaná jako Mazdaspeed vačka) na místo intake vačky- podle různých for okolo 9hp
AFM z RX7- jde o větší váhu vzduchu, lepší flow od 6tis otáček, jinak zbytečnost- s vačkou bych tipnul tak 12hp nahoru
CAI- že by Air Cold Intake ? :lol:


nenapísal si to zle ale to platí na BP-čko 1.8 a iba NA
u B6ZE(RS) 90kW toho čo mám ja pomôže vymeniť saciu vačku za výfukovú z B6-DE 79kW (MX-3 isté ročníky) výfuková je jemne ostrejšia o 9° takže možno v tomto prípade 4koníky. Navyše na Miate NA je náhon "rodelovača" CAS-ka od sacej vačky a na aby ste zachovali náhon potrebujete ten výrez takže jedine ideálna vačka je táto výfuková kedže na MX-3 je náhon CAS na EXvalve.

AFM z RX-7 hej hej od 6t. motor nestráca na saní lebo pôvodná váha (priemer) uberá na prietoku má nízku kapacitu v tých otáčkach hej
AFM je z RX-7 86-88 bez turba je docela drahá a pridá hmmm 7-12 koní myslím 12 koní to dá spolu s 14°BDTC

hlava tiež išla dole a bude lepšie tesniť cca 3 koníky? :lol:

CAI = Cold Air Intake ... malo by samo o sebe dať 12-14 koní garantovaných

spolu na papieri nárast teoreticky 30 koní ale prakticky kiež by aspoň 18 koní :D ... necháme sa na jar na brzde prekvapiť celkovým výsledkom :o :shock: :( :lol: :cry: asi tak :lol:
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod Spider » 23 lis 2015, 17:09

PeterS píše:CAI = Cold Air Intake ... malo by samo o sebe dať 12-14 koní garantovaných


To ktore CAI dava tolko jednorozcov same o sebe :?:
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod PeterS » 23 lis 2015, 18:14

Spider píše:
PeterS píše:CAI = Cold Air Intake ... malo by samo o sebe dať 12-14 koní garantovaných


To ktore CAI dava tolko jednorozcov same o sebe :?:


googli :P jeden výrobca to garantuje u NA :D
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod PeterS » 23 lis 2015, 19:13

Ako výhodu tohoto Exh-Intake beriem že netreba vyrábať vačkové kolo na rozvodoch ako u tejto istej úpravy na BP-čku stačí to presadiť o "pár" zubov.
podľa obrázku
2i1doo.jpg


tu je to v grafickej tabuľke pre porovnanie vačiek
2zehzeq.jpg


a tu je môj obed v kuchyni :lol: vačica
IMG_9811.JPG
IMG_9810.JPG
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod AndrewG » 23 lis 2015, 23:42

peto s tymi 12konmi z CAI aj z vahy vzduchu si velmi velky optimista :-D
vojta, keď maš NA8 tak ti staci zohnat druhu vacku vyfukovu z rovnakeho motora .... viac najdes na nete.
to co tu bolo posplietane sa tyka amerických NB aut, ktore mali inu saciu vacku ako vsetky ostatne trhy...nasledne sa v US predava BP5A vačka pod označením mazdaspeed, túto vačku ma každe EU NB 1.8 myslim až na par kusov
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků

cron