mojžo píše:Hardtop originál prelep zhora na spoji čiernou širokou elektrikárskou páskou.
Mám to tak isto a nič lepšie som urobiť nemohol
A ani to nie je vidno, keďže auto je čierne, ako Tvoje. A v aute ako je ticho? Kamaráde... Rolls Royce Silver Shadow je proti tomu pneumatické búracie kladivo
Jen co přestane lejt jako z konve, jdu na to...
AndrewG píše:to vrčanie bude ložisko na zotrvačníku na 99%, alebo vypínacie ložisko spojky, ked vravíš že pri vyšliapnutej spojke...
inak prístup je k tomu nahovno aj zo spodu
ideal je asi taka kombinacia jedna ruka do podbehu a druha z pod auta
btw mohol by si nafotit interiér tie sedačky vyzerajú netipicky zaujímavo
k vymene spojky, ak môžem poradiť vyskúšaj 1.6 spojku a zožeň si 1.6 zotrvačník. auto pekne ožije a pri sériovom výkone to problém nie je. jediné minus je, že pri seriovej spojke je ten pedal makší, to by mohla vyriešiť stage 1
Při vyšlápnuté spojce je klid, a to ji stačí sešlápnout o centimetr
a pokud není sešláplá, tak to vrčí, i na neutrál. Rozebírat kvůli tomu ale půlku auta určitě teď nebudu, všiml jsem si toho až 14 dní po tom, co jsem auto koupil, a zevnitř to není slyšet vůbec - je to fakt nevýrazné
Nejsem si jistej, jestli je 1.6 spojka je dobrej nápad, aby se i třeba neopotřebovávala moc rychle, na druhou stranu, 81 kW a 107 kW není takovej rozdíl a ani v krouťáku.
Jen co jsem všude koukal na setrvačníky, odhlehčené jsou docela drahá sranda (10k+), a nikde jsem novej sériovej na prodej nenašel... a stage 1 spojka pak zase znamená minimálně dvojnásobnou cenu
Sedačky - Nějak jsem si ani neuvědomil, že mám unikátní čalounění sedaček z Německa, které v Miatě možná nemá vůbec nikdo
Autem přede mnou jezdily dvě ženský a nevím, jestli původní čalounění prodřely, jak se to stává snad u každý NB(fl) Miaty po dlouhých kilometrech, každopádně to nechaly přečalounit a je to velmi hezké a vkusné
Btw, obrázky budu od teď dávat rozklikávací, ať nezabírají tolik místa, nezpomalují zbytečně moc načítání vlákna a zároveň jsou k dispozici i v původním rozlišení.