TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: TeeJay's Black Shadow - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 01 pro 2015, 18:29

Bass.Boi píše:skrblik: tobe bude nejspis jen stacit vymenit ten spojkovej valec, mej jsem ted stejnej problem, piskani - jako kdyby lozisko..
stacilo jen lehce dat nohu na spojku a byl klid.
vymenil jsem a je to pryc, investice kolem par stovek...naprosto v klidu :)

No tím bych si vůbec nebyl jistej, protože jak píšu o pár příspěvků výše, já ho v sobotu vyměnil a problém zůstavá.
Ale ještě zkusím tip m8rinka, jen co budu mít chvíli, a případně nasadím pružinku, až nějakou splaším, a bude po problému :)
m8rinek píše:Nastartuj auto a vlez si pod něj a zkus přitlačovat páku na jednu a druhou stranu. Vsadím se, že neslyšíš vibraci o pracovní válec spojky, ale máš přidřený ložisko spojky, který se částečně o vypínací páku opírá a je tím pádem unášeno. Stačí pak zajistit, aby vypínací páka byla přitlačována na váleček a neopírala se o ložisko... Řešení mám u sebe ve vlákně...
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJay's Black Shadow - NBfl 1.8

Příspěvekod Bass.Boi » 01 pro 2015, 21:23

Tj, ale skriblik pise ze mu ti piska, tobe to docela drsne duni :o
Kazdpoadne preju at to vyresis asap a pokud mozno zadarmo :mrgreen:
...::: NC 2.0 Sport, 118kW/160 HP, LSD, 6speed, Bilstein :::...

..:: Ex ::..
...::: 1.8 NB Miracle, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech :::...
...::: Ex - 1.6 NB 81kW/110 HP' - "Rote Sau" :::...
Uživatelský avatar
Bass.Boi
 
Příspěvky: 829
Obrázky: 5
Registrován: 19 říj 2011, 14:27
Bydliště: Kousek od Brna

Re: TeeJay's Black Shadow - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 04 pro 2015, 18:00

AndrewG píše:to vrčanie bude ložisko na zotrvačníku na 99%, alebo vypínacie ložisko spojky, ked vravíš že pri vyšliapnutej spojke...
k vymene spojky, ak môžem poradiť vyskúšaj 1.6 spojku a zožeň si 1.6 zotrvačník. auto pekne ožije a pri sériovom výkone to problém nie je. jediné minus je, že pri seriovej spojke je ten pedal makší, to by mohla vyriešiť stage 1 :-P

m8rinek píše:Nastartuj auto a vlez si pod něj a zkus přitlačovat páku na jednu a druhou stranu. Vsadím se, že neslyšíš vibraci o pracovní válec spojky, ale máš přidřený ložisko spojky, který se částečně o vypínací páku opírá a je tím pádem unášeno. Stačí pak zajistit, aby vypínací páka byla přitlačována na váleček a neopírala se o ložisko... Řešení mám u sebe ve vlákně...

Tak dneska jsem si vlezl pod auto a rukou zkoušel přitlačovat páku od spojky u pomocnýho spojkovýho válce. Rukou s ní nehnu tak, abych se zvuku zbavil - je potřeba spojku znatelně přišlápnout, skoro až do místa, kde zabírá, což rukou nejde, musel bych mít minimálně víc prostoru :D přes pružinku tak cesta nevede.

A protože má spojka svoje nejlepší léta za sebou, už pomalu objednávám novou, která půjde na auto spolu s novými nosníky.
Z toho plynou moje dotazy...


Spojka
1) Může vyřešit vrčení nová spojka, nebo je potřeba vyměnit (koupit) ještě něco, co není součástí spojkový sady? :)
Ve spojkový sadě je jen vypínací ložisko spojky. Ložičko setrvačníku, na které vsází Andrew, ne. Kde se dá koupit? V přehledu ložisek není :(
2) Jakou spojku? Exedy a Blue Print/Nipparts mají vnější průměr 215 mm, Sachs a Aisin 225 mm, LuK dokonce 230 mm. To tam pasují všechny velikosti? Jestli jo, beru LuK, bezkonkurenční cena (3100 Kč). Exedy je za 4,5k. Setrvačník zatím nechám ten, co tam je...

Výfuk
A protože na mě na Moss-Europe.co.uk vybafla vánoční sleva 17%...

Obrázek

...tak už si ten výfuk přecejen koupím. Od Ulteru jsem nakonec kvůli obavám z trvanlivosti ustoupil, Cobalt ale vypadá mnohem líp a za 4,5k + poštovné není co řešit.
Kdyby se chtěl někdo přidat, není problém to koupit dohromady. Akce platí do 15.12.
3) S výfukem bych ale rád vyměnil i ten plech nad tlumičem výfuku (heat shield, tepelný štít nebo jak se tomu říká), je slušně prorezlej, kde se dá sehnat novej? :)
4) Při výměně tlumiče výfuku se mění těsnění mezi koncovou a středovou částí potrubí. Patří tam kulaté těsnění nebo tahle oválná sranda?
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJay's Black Shadow - NBfl 1.8

Příspěvekod MacTeine » 04 pro 2015, 22:54

http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=359904

Dle tohodle reportu by už těsnění mělo být přibalené u výfuku.
Kdy budeš objednávat?
NCfl 2011 2.0 Karai
Ex: NBfl 2001 1.8
Uživatelský avatar
MacTeine
 
Příspěvky: 431
Registrován: 30 bře 2014, 19:37
Bydliště: Praha

Re: TeeJay's Black Shadow - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 04 pro 2015, 23:49

MacTeine píše:http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=359904

Dle tohodle reportu by už těsnění mělo být přibalené u výfuku.
Kdy budeš objednávat?

Super. Ještě vymyslet plech nad výfuk a spojku ;)

Objednávat budu během příštího týdne. Nespěchám na to, ale do konce příštího týdne bych určitě rád objednal, ať to o Vánocích duní :)
A díky Spiderovi za doporučení, už teď mi je jasný, že to bude super volba.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJay's Black Shadow - NBfl 1.8

Příspěvekod AndrewG » 05 pro 2015, 00:05

mysli na to, že je to len koncak nie catback...
za tie peniaze sa dá v UK zohnať zaujímavý výfuk (HKS a pod) prípadne aj samotný cobalt a celý catback... ale samozrejme na NB to je asi horšie ako na NA...
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: TeeJay's Black Shadow - NBfl 1.8

Příspěvekod mojžo » 05 pro 2015, 09:09

Ložisko zotrvačníka je 6202Z.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: TeeJay's Black Shadow - NBfl 1.8

Příspěvekod Spider » 05 pro 2015, 20:42

Tesnenie je k vyfuku. Mozem potvrdit, pred 2 tyzdnami som presne tento vyfuk montoval na jednu miu. Len si dovolim upozornit, ze tento vyfuk ide ako teple rozky, tak aby sa ti nakoniec usiel, ked ho budes kupovat. Ten znamy, ktoremu som ho montoval by ti vedel rozpravat. Cakal nan vyse pol roka. :o
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

Re: TeeJay's Black Shadow - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 09 pro 2015, 16:16

Jo Spidere, měl jsi pravdu, v pondělí jsem objednával poslední kus skladem, od té doby už jsou jen na předobjednávku :) tak jsem zvědavej, za jak dlouho dorazí, píšou 3-6 dní, to jsem zvědavej. Ale za těch 1200 Kč by si měli pospíšit... :D

A mezitím přišel další Mikuláš nebo co, v modrým úboru s vyšitou trumpetkou, že má pro mě balíček :)
Obrázek
Díky Davide, vypadají moc pěkně ;)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: TeeJayova kočkolapka - NBfl 1.8

Příspěvekod TeeJay » 17 pro 2015, 01:21

Tak zase menší update, konečně přišel balíček z Anglie - Cobalt z Moss Europe :)
Díky vánoční akci i s dopravou za necelých 150 liber, z karty mi strhli necelých 5700 Kč - no neber to :)

Byla sranda sledovat, jak balíček putoval světem - 7.12. večer vytvořena objednávka, 11.12. předána UPS - Feltham, 12.12. Barking, 13.12. Herne-Boernig, 14.12. Norimberk, 15. Praha a přesun do Opatovic nad Labem, 16. doručení :)
Ta jejich dodávka vypadá jak pohřebák :D ale celkově tedy doprava trvala jen 5 dní, od objednání to bylo 9 dní, takže dobré :)

Montáž za hodinku a půl se vším všudy, není to nic složitého. Jen sundávání kovových poutek origo výfuku z gumových zavěšovačů (rubber hangers) byl boj. Pomohly dva šroubováky a velké násilí - kraje poutek od výfuku v jsem podebral šroubovákama, lehnul si na zem, nohama tlačil výfuk od sebe a rukama přitahoval ty gumové zavěšovače naopak k sobě. Podařilo se :) :D Cobalt to má naštěstí vyřešené lépe, poutka k zavěšení jsou zakřivená, aby nemusely být na konci zarážky.
Obrázek

Na autě už vypadá krásně, jen bych asi měl brzdy vyměnit heatshield nad ním, je dost rezavej. Ale drží, nevibruje a účel plní, tak ho zatím nechám sloužit.
Obrázek
Obrázek

Docela vtipné je porovnání velikosti koncovky origo a Cobaltu, Cobalt má 90mm koncovku, což je fakt rozdíl jako krá... vy víte co.
Obrázek
Obrázek


No a aby toho nebylo málo, na autě jsou už podložky - jestli udělají viditelný rozdíl, o tom bych se hádal nerad, ale na druhou stranu musím uznat, že po přezutí na zimáky, kdy jsem přecházel z ET40 na ET45, jsem rozdíl viděl. Ale třeba jsem si ho jen vsugeroval :D každopádně teď mám ET41.

A zvuk Cobaltu? Za mě super, možná jsem čekal, že bude hlučnější (a taky je možný, že po pár stovkách km bude zvuk jiný než teď), jenže teď jezdím s hardtopem, až zase sundám střechu, budu rád za mírnější projev. :)
Rozhodně má zvuk hlubší a mnohem mnohem mnohem sportovnější, i popojíždění v nizkých otáčkách na 1-2 loudí příjemné brblání. Iluzi osmihrnku samozřejmě neudělá, ale to jsem ani nechtěl a nečekal... důvod koupě bylo to, že po zahřátí mi občas něco cvakalo v tlumiči a dokonce mi původní výfuk občas nepatřičně střílel (i třeba při parkování :D ), tak bylo na čase ho poslat do kovošrotu... :)
Musím se přiznat, že už dlouho mi žádnej upgrade na autě neudělal takovou radost jako tenhle výfuk ;)

Abych nezapomněl... kamarádův táta mi Miatku pokřtil, ode dneška už to bude jenom kočkolapka :lol: ne snad, že by to vystihovalo důvod, proč jsem si ji koupil, ale jak Miata vypadá, to vystihuje dobře a navíc to zní legračně... :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 94 návštevníků

cron