P:Zadní díl výfuku NB

Re: P:Zadní díl výfuku NB

Příspěvekod vhml » 14 led 2016, 09:09

No a tys poznal nějakou změnu? Někdo zase tvrdil, že MXko je právě na zadním tlumiči dost uškrcený.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: P:Zadní díl výfuku NB

Příspěvekod MacTeine » 14 led 2016, 10:41

Tohle je sice informace "jedna baba povidala", :lol: ale na rozdil od NA ma NB a zejmena fl uz velmi pekne vyladene svody a ze tak moc easy narust vykonu se pri zavodnich svodech nekona.

Odeslano z telefonu
NCfl 2011 2.0 Karai
Ex: NBfl 2001 1.8
Uživatelský avatar
MacTeine
 
Příspěvky: 431
Registrován: 30 bře 2014, 19:37
Bydliště: Praha

Re: P:Zadní díl výfuku NB

Příspěvekod TomHorn » 14 led 2016, 16:49

Ahoj, jen pro upřesnění: 10 kw=13,6 ps
TomHorn
 
Příspěvky: 53
Registrován: 05 led 2014, 21:50
Bydliště: Motol

Re: P:Zadní díl výfuku NB

Příspěvekod Pavel260 » 14 led 2016, 18:36

TeeJay píše:Tím mu přiskočilo 10 kW / 16 koní, což je podle mě fakt pěkný, ale o žádných levných svodech nevím :(

A kdo říká že ladění koní na atmosféře je levný? Žádný levný svody ti koně nepřidají.
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: P:Zadní díl výfuku NB

Příspěvekod AndrewG » 15 led 2016, 00:43

MacTeine píše:Tohle je sice informace "jedna baba povidala", :lol:


baba menom Keith Tanner :-D
rovnako máme túto informáciu potvrdenú z AMA exhaust systems

každopádne maxim works alebo maruha, nebude nikdy krok vedľa, ak kvôli tomu teda nebudeš musieť predať druhé auto :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: P:Zadní díl výfuku NB

Příspěvekod TeeJay » 15 led 2016, 01:22

@vhml
Kdybych řekl, že jsem poznal změnu, tak bych kecal, jestli tam nějaká je, tak fakt nic znatelného. A jestli mi teď auto dává o 3 koně víc, tak bych musel být válcová zkušebna, abych mohl říct, že jsem poznal rozdíl.
Snad jen si víc dávám záležet na meziplynech, protože tehdy je výfuk slyšet asi nejvíc :)

@TomHorn
Sorry, střelil jsem ty kW od oka, 16 koní je správně, kW má být 12. Ve videu přímo říkal: "That's about sixteen horsepower more than I was getting before," to je to podstatný. Ani nevím, proč jsem tam psal i ty kW... :D

@Pavel260
Nikdo a ani já to tak nemyslel. Spíš mě tak napadlo, že když existuje koncák Cobalt, kterej špatnej určitě není a nestojí majlant, jestli nebudou i podobný svody za podobně pěknou částku - furt objevuju něco novýho, co se mi líbí :)
Cobalt svody jsou za £342, s poštovným ve Vánoční slevě by se daly pořídit za nějakých £315 (11.300 Kč) i s dopravou, to konec konců není nijak přemrštěný. Ale jak píše MacTeine, NBfl svody jsou údajně už docela dobrý, takže tam není tolik prostoru ke zlepšování.
A hlavně třeba zrovna já nejsem ani zdaleka v pozici, kdy bych víc výkonu, než mi 1.8 dává, potřeboval. A možná ani nebudu, dokud nezavítám na okruh :) lepší zrychlení v přímce by bylo super, ale bez toho se obejdu, trhat asfalt prostě nepotřebuju. Navíc jsem sám už poznal, jak málo stačí k neštěstí a když to řeknu blbě, čím víc výkonu pod kapotou bude, tím méně plynu bude ke stejnému neštěstí stačit, takže stejně jezdím skoro všude tak, že současnej výkon využívám naplno asi 0,1% času za volantem Majdy.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Předchozí

Zpět na Inzerce/bazar

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 127 návštevníků

cron