od Winie » 15 lis 2010, 00:05
jen pro upresneni: muj postup pri stavbe auta, nebyl ten, ze jsem se vybodnul na technicky veci a korozi. podlaha byla provizorne zavarena(navareny kusy plechu misto der) ted se vyrabi uplne nova podlaha, tak aby byla jeste posilena jeji nosnost. odhalila se vnitrni koroze prahu o ktery sem pri priprave auta na lak nevedel. nejsem zadnej ladic co stavi auto jen do exterieru. v tom aute jezdim, i kdyz ne tolik jako vetsina z vas a nerad bych se v nem zabil (proto bych nikdy nesednul do auta ve spatnym technickym stavu) a jsem opravdu nerad kdyz se o me pak siri reci, ze auto je navrch huj a vespod fuj. kdo si to o aute mysli, tak at se prijede podivat, rad mu auto v cele sve krase ukazu, ze to opravdu zadny vrak neni. nerikam ze je dokonale, ale kram to taky neni. uprimne receno uz me to dost nasralo. George to auto videl. muze se k tomu vyjadrit. Co se tyka stylu auta a jeho pouzitelnosti, ci nepouzitelnosti, tak to uz je vec nazoru. a auto je MOJE, takze jeho pouzitelnost se ridi mym nazorem. na zaver bych jen dodal, ze miata je auto, ktery mi neuveritelne prirostlo k srdci a stalo me opravdu hodne penez a jeste 100x vic nervu. proto jsem nerad kdyz to auto nekdo spini, aniz by znal situaci.
Rád bych vrámci tohohle vyjadreni podekoval za technickou pomoc lukasovi mx-5, georgovi a rybovi. Diky kluci. Vazim si toho