cafe-racer píše:KarolKo : konkrétně na NC je to jednoduchý, na krizovky máš ESP a pokud nejezdíš fakt na hraně tak funguje dobře.
(při jízdě na hraně můžeš auto rozhodit tak že to ani ESP nechytí, i když by tě to teoreticky do tý situace nemělo pustit).
Takže vezmi libovolný pneu který ti vyhovujou cenově / designem, neuděláš chybu. Pokud se ti zamlouvají Michelin, tak jdi do nich. Upřímně na svoje normální auto řeším gumy daleko víc než na mazdu A svým způsobem mám radši když jsou gumy slabší, protože na pořádně lepivejch si tohle auto nechá líbit hoooooooooodně moc a zas takovej šofér nejsem. Ty starý "vraždy" začnou ječet jen co trochu polechtám plyn v zatáčce takže mám dobrej přehled o tom co se děje
Stáří pneu zistíš takto:
Andre_fux píše:Osobně se taky přikláním k Hankookům. Velice dobrá guma, za směšní peníz. V US a UK jsou velice chváleny.
Ty "špičkové" gumy o kterým píše buteo budou hlavně špičkové v marketingu a v "nezávislých" testech. V těch testech jsem moc neviděl vyšší třídu Hankooků (většinou jen nějaké základní proti nejvyšším od "špičkových" výrobců).
Měl jsem je na autě, když jsem ho přivezl a vydrželi tam celkem dlouhu (40 000km) a to nevím jak dlouho byly na autě. Byly se mnou na nejednom okruhu, proletěly 20cm kaluž vody. Za ty peníze velice dobrá volba. Byli to Hankook Ventrus Prime. Jedna z těch základních řad. Letos se rozhoduji mezi Dunlop Sport BluResponse a Hankook Ventus S1 evo (K107) či Hankook Ventus V12 evo (K110).
V tvém rozměru se dá sehnat nástupce toho Ventusu S1 evo 2 (K117).
Pro Hankook hraje hlavní roly životnost a poměr cena/výkon. Hodně lidí jezdí na Bridgestonkách. Tak bych se podíval i na ně.
Možná máš DOT na jedné straně auta z vnitřní strany pneumatiky.
Zpět na Kola, pneu a geometrie
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků