Po dlouhém čase dávám alespoň nějaký update
V létě 2016 byl nahozen rollbar z groupbuye zařízené Pavlem260 (ještě jednou děkuji). Šrouby rollbaru poctivě podmáznuty gumoasfaltem, střechu jsem v nově namáhaných ohybech kolem skla preventivně podlepil tenkou oděvní kůží (zatím s dobrou péčí drží skvěle - duben 2018).
Krom pár výletů nebyl v sezóně 2016 moc čas na ježdění.
Podzim 2016 se nesl v tónu kompletního vyvaření prahů, zadních lemů a následně vystříkání dutin a nástřku podvozku (díky Tome, zdejší TomHorn). Ještě následovala geometrie u Malíka.
Jaro 2017 - olej Valvoline MaxLife 10W40, KN olejový filtr. Přišla na řadu citlivá, ale poctivá foamectomy s dodatečným vylepením další pěnou na lepší boční vedení. Výsledek na pohled k nerozeznání od původní sedačky, vede však výrazně líp. Vyhozen fake budíl oleje a nahrazen diodou plus voltmetr (děkuji vhml), provedena linearizace teploměru.
V létě 2017 byl proveden větší servis + STK: repas sada brzd plus rozhýbání a vyčištění třmenů, znovu gufera na vačkách a na klice, přetěsnění vany, nasazeny pancéřové brzdové hadičky (origo už potřebovaly výměnu), nová brzdovka DOT4. Občas se začala rozsvětsovat kontrolka motoru (a zas po chvíli zhasla) s chybou P0420 => signál z druhé lambda sondy, že je moc bohatá směs.
Na podzim 2017 byla nahozena nová rozvodová sada Contitech (ta z ILu byla na odpis po 2 letech a 15tis km !!!), nové zapalovací cívky.
Jaro 2018 - nové NGK svíčky, KN olejový filtr, nový olej Valvoline MaxLife 5W40, vzduchový filtr MANN. Kontrolka si žije svým životem, co druhou nádrž se rozsvítí a pak za pár desítek km zhasne. Kat na pohled OK, lambda měněná podzim 2015, momentálně sázím chybu na kabeláž. Někde může být horší kontakt => pokles napětí a RJ vyhodnotí chybu. Bohužel nebyl zatím čas ani moc důvod pokoušet se odhalit vadný prvek, co chybu vyhazuje.
Určitě jsem na nějaké udělané věci zapomněl
I když stojíme trvale venku, je o střechu i lak svědomitě postaráno včetně občas nějaké korekce a touch-upu. Díky mírným zimám jezdím téměř celoročně, ale pouze na letních, tzn. za mrazů, shněhu a břečky Mazdu netahám.
V plánu je koupit nové zapalovací kabely, nahodit menší volant, udělat geometrii, v letních vedrech pak stříknout znova dutiny a podvozek, v budoucnu bych rád nahodil budík teploty a tlaku oleje a udělal si radost pořádnýma origo koberečkama, mám od koupě nějaké aftermarket, co jsou pěkně hnusné
Až na tu drobnost s kontrolkou Mazda jezdí suprově, za chvilku přetočíme 150tis km, krom běžného jěždění sem tam nějaký výlet, minulý víkend zrovna Šumava. Děkuji Petrovi J. za fotky