diki ryba, od teba sa to cenní ! BTw dnes došiel diff, takže som nasadil a zasilikonoval kryt. zajtra to ide na auto a hadam prvá test ride.
čo sa týka pásky, mám to z ebayu od nejakeho čiňana. fungovať to funguje určite, nakoľko je to rovnako spracované ako aj páska ktorú som mal od mishimota myslím(vzorku
) a rovnako vyzerá aj deka ktorou sanitári zakrývajú popálenych ludi (alebo podchladenych ?
) skratka, zlatá fólia ktorá odráža žiadenie, a zo spodu je tam skelné vlákno, ale skorej len tak na ukážku.. lepšie funguje ale thermotec strieborná fólia, ktorá je fakt podložená prepletaných skelných vláknom, no vzhľadom na to, že tým kvôli hrúbke neomotáš hadicu, ani to presne nevytvaruješ na karoseriu napr. je toto dostatočné. ako veľmi užitočné to bude prakticky nemám ako zmerať. Bavil som sa však s ľuďmi z motoršportu a bolo mi odporučené, že najlepší spôsob thermal managementu je vytvoriť proste stenu medzi napr. zvodmi a hadicami z hliníku, alebo aj z oceľe. ideál je karbón, tam kde to teploty dovoľujú, kedže najmenej "nasiakne" teplom, je však drahší v porovnaní s hliníkom a iba o minimum lepší. k tomuto môžem povedať toľko, že mám uzavretý vzduch filter (BMC DIA) ktorý mám fakt blízko zvodov. najprv som ho dal len tak bez ničoho a po jazde som ho chytil a celá rúra od klapky, ku filtru bola horúca. neskôr som okolo filtra poohýbal kus hliníku (nie uplne na filter, asi 2cm od neho) a od vtedy je hadica fakt bez zvýšenia teploty, povedal by som že teploty okolitého vzduchu, takže nepochybujem o tom že to funguje. na tvoju aplikáciu bude táto fólia ale vhodnejšia ako na moju, kedže ja chcem v podstate teplo držať vo vnútri hadice, na čo takáto páska primárne nie je, a je presne na to na čo to chceš ty, teda držať teplo od hadice preč.
PS tiež chcem coolant reroute spraviť dobudúcna nad zvody, príde mi to podstatne lepšie miesto, ako to pchať okolo sania, kedže tam fakt miesto nie je.