Aby se neřeklo, tam sem něco málo udělal i na Miatě.
Tentokrát to bude bez fotek, protože z focení každého dílu co dám na auto už sem asi vyrostl
Miata při zbrojení na sezonu dostala pár novinek. Konečně sem se po dlouhém čekání dočkal rámu. Ale na rozdíl od většiny zde z fóra mám rám dělaný na zakázku přímo do auta - tzn vařený do zesílené podlahy od pana Grabijce z Boleslavi.
Když už mám konečně rám, tak sem pustil i do brzd. Udělal sem upgrade na 255 a 251 brzdy. Kompletně jsem zrepasoval třmeny, kde zůstalo pouze tělo, vše ostatní je nové.
Rovnou jsem tam hodil opletené hadice Goodridge a Ferodo DS2500. Systém jsem napustil sportovní brzdovou kapalinou Ravenol se suchým bodem varu 325°.
Bohužel kýžený efekt se zatím nedostavil a Mia nebrzdí nijak zázračně. Vinu dávám zavzdušněnému okruhu, takže během příštího týdne ji chci odvést na podtlakové odvzdušnění. Snad to pomůže.
co se týče zbytku, tak motor dostal akorát nový závodní olej Ravenol 10w60 a v garáži se mi válí ještě pár dílů včetně frame rails, které se mi tam zatím dávat nechce, protože bez butterfly baru nemají dostatečný přínos na to, abych kvůli nim vrtal do podlahy.
Z venku je auto pořád rozdělané. takže fotky asi ani žádný nemám